Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει τις πρωτοβουλίες για την τουριστική προσέγγιση της ιταλικής αγοράς

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει τις πρωτοβουλίες για την τουριστική προσέγγιση της ιταλικής αγοράς

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού TTG Travel Experience, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ρίμινι της Ιταλίας, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής.

Η TTG Travel Experience είναι η πιο σημαντική B2B έκθεση της Ιταλίας για την προώθηση του παγκόσμιου τουρισμού στη χώρα, συγκεντρώνοντας επαγγελματίες και επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Η Κεντρική Μακεδονία αποτελεί δημοφιλή προορισμό για τους Ιταλούς, οι οποίοι την επιλέγουν για την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και παράδοσή της, για την ιδιαίτερη γαστρονομία και το μοναδικό φυσικό περιβάλλον της.

Κατά τη διάρκεια της φετινής έκθεσης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πραγματοποίησαν Β2B συναντήσεις με μεγάλα τουριστικά γραφεία και ενημέρωσαν τους επισκέπτες για τους τουριστικούς προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας. Μεταξύ άλλων πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον διευθυντή του Touring club με θέμα την έκδοση του ανανεωμένου οδηγού Touring Club για την Ελλάδα, με ειδική αναφορά και εκτεταμένο ρεπορτάζ για τη Χαλκιδική και άλλες περιοχές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Μάλιστα ο οδηγός αξιολογεί προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας με το ποιοτικό κριτήριο 4 αστεριών.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για μια ακόμη χρονιά έδωσε το ‘παρών’ στην τουριστική έκθεση TTG Travel Experience στο Ρίμινι της Ιταλίας. Εξάλλου, η Ιταλία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές- στόχους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στη διεθνή έκθεση επιβεβαιώθηκε το ενδιαφέρον του ιταλικού κοινού και των επαγγελματιών για το σύνολο των προϊόντων και των εμπειριών που προσφέρονται στον προορισμό μας» δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.

Loading

Play