Οι δράστες αναζητούνται, ενώ η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες από νωρίς το πρωί.
Άγνωστοι ανατίναξαν στις 2.45 τα ξημερώματα μηχάνημα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ) στη Μελίκη Ημαθίας, απ’ όπου άρπαξαν κασετίνες με άγνωστο -μέχρι στιγμής- χρηματικό ποσό.
Όπως αναφέρουν μάρτυρες στο InVeria.gr, είδαν τρία άτομα να είναι στο σημείο ενώ από την έκρηξη έσπασαν τζάμια.
Προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο ΑΤΜ και στην πρόσοψη του εμπορικού καταστήματος, όπου στεγάζεται το μηχάνημα.
Οι δράστες αναζητούνται, ενώ η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες από νωρίς το πρωί.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Φωτογραφία αρχείου
Δείτε επίσης: Οι αεροψεκασμοί «σώζουν» το Σέιχ Σου από την πευκοκάμπια (pics)
- Γιορτάζουμε τον Ζιντάν: Ένας θρύλος του ποδοσφαίρου κλείνει 54 χρόνια
- Νομοθετική παρέμβαση για τον νόμο Κατσέλη – «Ανάσα» για χιλιάδες δανειολήπτες και νέα ρύθμιση στους τόκους
- Εορταστική εκδήλωση των Παιδικών Σταθμών Ιωνική Αγωγή στη Νέα Ιωνία
- Ενίσχυση 44,77 εκατ. ευρώ για 208 ομάδες παραγωγών από το ΥΠΑΑΤ
- Χ. Δούκας: «Ο Ανδρέας Παπανδρέου μας δίδαξε ότι η νίκη της δημοκρατίας είναι αδιαπραγμάτευτος στόχος για κάθε κοινωνία»
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

