Νίκος Χαρδαλιάς: Προώθηση της Αττικής στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «WTM London 2024»

Νίκος Χαρδαλιάς: Προώθηση της Αττικής στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση «WTM London 2024»

«Η Αττική δεν είναι μόνο η ιστορική καρδιά της Ελλάδας, αλλά και ένας δυναμικός προορισμός»

Στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης της Αττικής ως πολυδιάστατου τουριστικού προορισμού, ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς επισκέφθηκε σήμερα τη βρετανική πρωτεύουσα, συμμετέχοντας στη διεθνή τουριστική έκθεση «World Travel Market (WTM) London 2024», που διεξάγεται στο Εκθεσιακό Κέντρο ExCel του Λονδίνου.

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, με στόχο να αναδείξει την περιοχή ως ελκυστικό προορισμό για επισκέπτες από όλο τον κόσμο, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό μακραίωνης ιστορίας, πολιτισμού και φυσικής ομορφιάς. Οι επισκέπτες της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις εμπειρίες και δραστηριότητες που προσφέρει το Λεκανοπέδιο της ελληνικής πρωτεύουσας, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και πλούσιο πληροφοριακό υλικό. Παράλληλα, προωθείται η εξωστρέφεια μέσω του ονοματοδοτικού επαναπροσδιορισμού (rebranding) της Αττικής, γνωστή πλέον ως «The Greater Athens Region».

Ο κ. Χαρδαλιάς, σε δηλώσεις του από το Λονδίνο, τόνισε τη σημασία της παρουσίας της Περιφέρειας Αττικής για την προβολή του πλούσιου τουριστικού προϊόντος. «Στόχος μας είναι να προωθήσουμε τον αειφόρο και βιώσιμο τουρισμό, ενισχύοντας την εικόνα της Αττικής ως ενός από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς του κόσμου», ανέφερε.

Η συμμετοχή στην έκθεση αποτελεί μέρος ενός στρατηγικού σχεδίου για την επανασύσταση της Αττικής στις δυναμικές αγορές, με επαφές που περιλαμβάνουν ταξιδιωτικά γραφεία και άλλους συνεργάτες του τουρισμού. «Οι πολιτιστικοί τόποι, η γαστρονομία και οι μεγάλες επενδύσεις, όπως η Αθηναϊκή Ριβιέρα, συνθέτουν την εικόνα της Αττικής που επιδιώκουμε», πρόσθεσε.

Απαντώντας σε ερωτήσεις για τον υπερτουρισμό, ο κ. Χαρδαλιάς επεσήμανε ότι «το ζήτημα του υπερτουρισμού αφορά όλο τον κόσμο. Η Αττική δεν έχει φθάσει σε αυτό το σημείο και συνεχίζουμε να προσελκύουμε τουρίστες».

Λίγα λόγια για την έκθεση

Η WTM London είναι μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, συγκεντρώνοντας πάνω από 40.000 επαγγελματίες του τουρισμού από κάθε γωνιά της γης και προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης.

Στρατηγικές Συναντήσεις

Ο κ. Χαρδαλιάς πραγματοποίησε επίσης σειρά επαφών με υψηλόβαθμα στελέχη ειδησεογραφικών πρακτορείων και αεροπορικών εταιρειών, με στόχο την ενίσχυση της προβολής της Αττικής στις διεθνείς αγορές. Εξετάστηκε η δυνατότητα μακροχρόνιας συνεργασίας με την Expedia Group για την προώθηση της Αττικής στους τουριστικούς προορισμούς ΗΠΑ και Αυστραλίας.

Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις τοπικών κρασιών από αττικούς αμπελώνες, με τον Master of Wine Γιάννη Καρακάση να αναδεικνύει τις τοπικές ποικιλίες.

Στην αποστολή συμμετείχαν εκπρόσωποι και συνεργάτες από την Περιφέρεια Αττικής, υπογραμμίζοντας τη σημασία της τουριστικής προβολής στην παγκόσμια αγορά.

Loading