Στ. Αγγελούδης: «Από το 2019 υπάρχουν ανείσπρακτες μη βεβαιωμένες οφειλές 11,5 εκατ. ευρώ – Η ελλιπής καθαριότητα μετέτρεψε την πόλη σε υγειονομική βόμβα» (ΒΙΝΤΕΟ)

Στην καθαριότητα και την οικονομική κατάσταση του Δήμου Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε ο Στέλιος Αγγελούδης, στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από τη στιγμή που ανέλαβε η νέα δημοτική αρχή.

Ρεπορτάζ: Γιώργος Φακής

propoli

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έκανε εκτενή αναφορά σε δύο πολύ σημαντικούς τομείς, όπως είναι η καθαριότητα και τα οικονομικά, τονίζοντας πως παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την απελθούσα διοίκηση, η νέα δημοτική αρχή είναι αποφασισμένη να υλοποιήσει το πλάνο της. Αρχικά, διευκρίνισε ότι από τη στιγμή που δεν ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός, δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα, πέρα από τις βασικές υποχρεώσεις της δημοτικής αρχής, ενώ ακολούθως ο κ. Αγγελούδης τοποθετήθηκε για την καθαριότητα, τονίζοντας πως άμεσα η αλλαγή στην πόλη είναι εμφανής, ενώ τους προηγούμενους μήνες οι κάδοι ήταν συνεχώς γεμάτοι με σκουπίδια, μετατρέποντας τη Θεσσαλονίκη σε “υγειονομική βόμβα”, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Δεν προτίθεμαι να ανοίξω διάλογο με την προηγούμενη διοίκηση. Κοιτάμε μπροστά. Δεν μπορούμε να σιωπούμε όταν η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας δεν έχει προϋπολογισμό. Εξυπηρετούνται μόνο οι βασικές υποχρεώσεις. Δεν μπορούμε να υπογράψουμε τίποτα. Πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουμε την τραγική κατάσταση που παραλάβαμε την πόλη που ήταν αφημένη στα σκουπίδια, υγειονομική βόμβα έτοιμη να εκραγεί. Ορθώς διετάχθη εισαγγελική έρευνα για την διερεύνηση των αιτιών για την κατάσταση που βιώσαμε στις γιορτές, για να αποδοθούν οι ευθύνες. Για εμάς η καθαριότητα είναι το κορυφαίο ζήτημα που αφορά τον τομέα της ζωής στην πόλη. Το σχέδιό μας ήδη δείχνει θετικά αποτελέσματα. Όλοι σήκωσαν τα μανίκια για μια πόλη καθαρή και όμορφη. Το στοίχημα που δεν έχει κερδηθεί, θα το κερδίσουμε. Η πόλη άρχισε να μοιάζει με πόλη και ενδεικτικά αναφέρω ότι τις πρώτες μέρες έχουμε διαχειριστεί την αποκομιδή 4 χιλιάδων απορριμάτων και πολλών τόνων ογκωδών. Τις επόμενες 30 μέρες θα έχει ολοκληρωθεί η αποκομιδή του μεγαλύτερου μέρους των ογκωδών. Έχουμε βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, με διαρκή παρουσία σε όλες τις γειτονιές. Θα μισθώσουμε εξοπλισμό για πλύσιμο πεζοδρομίων, σαρώματος και καθαρισμού κάθε περιοχής. Κάθε κοινότητα θα έχει τον απαραίτητο μηχανισμό και εξοπλισμό από συγκεκριμένα οχήματα που θα αναλάβουν να καθαρίζουν, να πλένουν και να σαρώνουν. Το έργο μας θέλει χρόνο και διάρκεια. Θα κριθούμε αυστηρά, αλλά η καθαριότητα δεν αφορά τον Δήμο και τις υπηρεσίες. Μας αφορά όλους. Είναι σαφές ότι θα υπάρξουν αυστηροί κανόνες για όποιον ρυπαίνει και προσβάλλει το κοινωνικό σύνολο, θα υπάρχουν πρόστιμα. Απαιτούμε σεβασμό στους εργαζόμενους στην υπηρεσία καθαριότητας και σεβασμό στην πόλη».

Στη συνέχεια, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έκανε εκτενή αναφορά στα οικονομικά στοιχεία του Δήμου, με δεδομένη την ύπαρξη ελλείμματος που ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ, ως «κληρονομιά» από την προηγούμενη διοίκηση. «Στα οικονομικά δεδομένα απαιτείται, ως νέα δημοτική αρχή να διαχειριστούμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Δεν με ενδιαφέρει να μιλήσω για το παρελθόν. Αλλά δεν μπορώ να μην ενημερώσω τους πολίτες για την κατάσταση των οικονομικών του Δήμου. Έκανα ανεπίσημες προσπάθειες να αποφύγω αυτή τη διαδικασία, γιατί οι πολίτες περιμένουν τι θα κάνουμε στο μέλλον», με τον Στέλιο Αγγελούδη να κάνει γνωστό ότι υπάρχουν ανείσπρακτες μη βεβαιωμένες υποχρεώσεις που φτάνουν τα 11,5 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα ο Δήμος Θεσσαλονίκης να στερείται ενός τόσο σημαντικού ποσού.

Μάλιστα, όπως επεσήμανε ο δήμαρχος, το έλλειμμα των 20 εκατομμυρίων ευρώ δεν είναι δυνατόν να καλυφθεί με την αύξηση κατά 35% των ανταποδοτικών τελών, που αποτελεί απόφαση της προηγούμενης διοίκησης, με τον ίδιο να ξεκαθαρίζει ότι δεν πρόκειται εντός των επόμενων ετών να αυξηθούν περαιτέρω τα δημοτικά τέλη. Επιπλέον, έγινε αναφορά στις εκκρεμότητες που υπάρχουν, αλλά και στα όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, παρότι ήταν απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του δήμου:

«Εκκρεμεί η επεξεργασία των έργων διόρθωσης του 2020-21. Η επεξεργασία έπρεπε να γίνει μετά την τακτοποίηση αυθαιρέτων που χρειαζόταν για την ηλεκτροδότησή τους να πληρωθεί το αντίστοιχο τέλος. Το 2020 και το 2021 έπρεπε να υπάρξει η επεξεργασία αυτών των αιτήσεων. Από το 2019 δεν έχουν γίνει χρεώσεις για τους υποσταθμούς του ΔΕΔΔΗΕ. Ελλοχεύει κίνδυνος παραγραφής. Οφείλονται χρήματα από ανείσπρακτα μισθώματα από το 2021 και δεν έχει υπάρξει κατάπτωση των εγγυητικών. Ως προς τον έλεγχο των καταστημάτων εστίασης δεν θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες γιατί δεν έχω όλα τα στοιχεία. Ο έλεγχος δεν έχει καμία σχέση με τον αριθμό των ελέγχων του 2022 ή του 2023 σε σχέση με το 2017, 2018 κτλ. Μιλάμε για υποπολλαπλάσιο νούμερο. Ήδη έχουμε εντολή στο επόμενο δεκαήμερο να στελεχωθούν οι υπηρεσίες με τον κατάλληλο αριθμό ατόμων, ώστε να τεθούν σε ανάταξη όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες και να προχωρήσουν οι εισπράξεις βεβαιωμένων ή μη οφειλών. Δεν θα κρυφτούμε πίσω από τις δυσκολίες. Θα έπρεπε να υπάρξει ενημέρωση με τους αριθμούς που ανέφερα. Θέλω να παρακαλέσω όλους τους εμπλεκόμενους στο πλαίσιο ενός ειλικρινούς διαλόγου ότι το μόνο που δεν μπορούν να αμφισβήτησουν είναι οι αριθμοί των υπηρεσιών του Δήμου. Προχωρούμε σε εξορθολογισμό των δαπανών και σε αναζήτηση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων για να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας. Δεν θα αφήσουμε ούτε ένα ευρώ να πάει χαμένο. Με απόλυτη αφοσίωση θα τιμήσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών θα δίνουμε καθημερινά τη μάχη του αυτονόητου για την πόλη. Θα αξιοποιήσουμε όλο το δυναμικό. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να τεθεί σε μια βιώσιμη πορεία προόδου».

Στο κομμάτι της καθαριότητας, τον λόγο στη συνέχεια πήρε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Γιώργος Δημαρέλος, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά πως στόχος είναι να υπάρξει συμφωνία για λειτουργία του ΦΟΔΣΑ το βράδυ, προκειμένου η αποκομιδή των σκουπιδιών να γίνεται χωρίς να επιβαρύνει την κίνηση στην πόλη.

«Θα κάνω μια μικρή ενημέρωση για το τι έχει γίνει μέχρι τώρα, αλλά και τι θα γίνει μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Έχουμε σχέδιο άμεσης ανάταξης για να έρθει η πόλη στα ίσια της. Εμείς ετοιμαζόμαστε σε δύο στάδια στη συνέχεια, πρώτον με τον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό μας, προκειμένου να υλοποιηθεί το πρόγραμμα της παράταξης. Θέλουμε στο τέλος της θητείας να έχουμε υλοποιήσει τον σχεδιασμό μας. Θέλουμε υποχρεωτική χρήση των μέσων ατομικής προστασίας από τους εργαζόμενους. Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι έχει να κάνει με την αξιολόγηση και την πιστοποίηση για όσους έχουν ιατρικές βεβαιώσεις, για να γνωρίζουμε με σαφήνεια ποιοι μπορούν να δουλέψουν και ποιοι όχι. Επεξεργαζόμαστε έναν νέο κανονισμό καθαριότητας, για το πώς εναποθέτονται τα ογκώδη μέσα στην πόλη, αλλά και τι πρόστιμο προβλέπεται για όταν δεν ακολουθείται η σωστή διαδικασία.

Σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις επ’ αυτού. Θα υπάρξει μετάβαση με τον διαχωρισμό σε ανατολικό και δυτικό τομέα. Θέλουμε τα απορριμματοφόρα να καλύπτουν τις ανάγκες κάθε γειτονιάς, ενώ θέλουμε να αποσυμφορηθούν οι μπλε κάδοι, δρομολογώντας την αποκομιδή του χαρτιού. Θα γίνει πιλοτική αποκομιδή σκουπιδιών σε στενά που δύσκολα φτάνουν τα οχήματα. Δρομολογούμε πιλοτική χρήση ανάπτυξης καφέ κάδου σε καταστήματα στο κέντρο της πόλης. Θέλουμε να κάνουμε μια προκαταρκτική ανακοίνωση ωραρίου αποκομιδής, αναφέροντας ότι στην τάδε κοινότητα τα σκουπίδια θα μαζεύονται πρωί για να γνωρίζει και ο κόσμος, προκειμένου τα σκουπίδια να μην παραμένουν πολλές ώρες μέσα στους κάδους. Θέλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν άδειους κάδους. Θέλουμε ο ΦΟΔΣΑ να ανοίγει το βράδυ για να υποδέχεται απορριμματοφόρα τις βραδινές ώρες, ώστε να ανακουφίσουμε την πόλη από τις επιπτώσεις της κίνησής τους μέσα στην πόλη. Θέλουμε να πετύχουμε την εκτροπή του δρομολογίου των οχημάτων τις βραδινές ώρες, αλλά θα χρειαστούμε τη συμπαράσταση του ΦΟΔΣΑ για να λειτουργεί το βράδυ. Το μεγάλο στοίχημα είναι να μπορέσουμε να οργανώσουμε τα πράσινα σημεία και τις πράσινες γωνίες, για να έχουμε καθαρό και ανακυκλώσιμο υλικό, ώστε να βελτιώσουμε τα ποσοστά ανακύκλωσης», δήλωσε ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας.

Ακολούθως, ο Στέλιος Αγγελούδης απάντησε σε ερωτήσεις που δέχτηκε, με επίκεντρο το έλλειμμα και την αύξηση των ανταποδοτικών τελών, αλλά και για τη διαχείριση του προσωπικού, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Από το έλλειμμα των 20 εκατ. ευρώ, η αύξηση των ανταποδοτικών καλύπτει περίπου ένα ποσό κοντά στα 8 εκατ. Καλύπτει ένα μέρος του ελλείμματος. Ο προϋπολογισμός κλείνει με τη διαδικασία των ιδίων πόρων, κάτι που μπορεί να γίνει και φέτος. Από εδώ και στο εξής δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτούμε οποιαδήποτε αύξηση δημοτικών τελών. Αυτό αποτελεί δέσμευση για εμάς. Θα προχωρήσουμε με τον τρόπο που ξέρουμε, που σημαίνει ορθολογική διαχείριση των εξόδων. Όταν το πρόβλημα της καθαριότητας ήταν στο επίπεδο υγειονομικής βόμβας, τότε ο δήμαρχος δικαιολογείται να κάνει τα πάντα για να προστατεύσει τη δημόσια υγεία. Αυτό το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο από εμάς.

Αυτή τη στιγμή ο σχεδιασμός στηρίζεται στην κατανομή και διαχείριση του υφιστάμενου προσωπικού. Οποιαδήποτε σκέψη, δεν μας απασχολεί. Έχουμε σωστή κατανομή του προσωπικού, έχουμε σωστή συνεργασία και αυτό αποδίδει. Όταν θα έχουμε και τον εξοπλισμό με τα μηχανήματα που εξασφαλίσαμε από την Αθήνα, θα είμαστε καλύτερα. Αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα ανάλογα με τη δυναμική που δημιουργείται. Υπήρχε αντιδήμαρχος που είχε τρεις οδηγούς για τα προσωπικά του οχήματα, που θα μπορούσαν να είναι πάνω στα απορριμματοφόρα, οφείλω να πω ότι οι σημερινοί αντιδήμαρχοι δεν έχουν οδηγούς. Αυτό ήταν απόφαση που τη λάβαμε όλοι μαζί. Εξοικονομήθηκαν 15 οδηγοί, τόσο απλά, διότι υπήρχε σωστός σχεδιασμός».

Από εκεί και πέρα, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε και για τη συμφωνία που επήλθε με τον αναπληρωτή υπουργό Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο, σχετικά με την ενίσχυση ύψους 8 εκατ. ευρώ που θα λάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, για απορριμματοφόρα οχήματα. «Για τα σπιτάκια ανακύκλωσης θέλω να πω ότι ο Δήμος έχει μια απόφαση της προηγούμενης δημοτικής αρχής που τον υποχρεώνει να τα παραλάβει. Έχω ζητήσει από την υπηρεσία καθαριότητας να μου απαντήσουν τι γίνεται με την προγραμματική σύμβαση και τι γίνεται με αυτή την ιστορία στο θέμα της ανακύκλωσης. Υπάρχει ένα γεγονός που είναι συμβατική υποχρέωση του Δήμου, από την προηγούμενη δημοτική αρχή, ενώ είναι σε εξέλιξη η αξιολόγηση νομικά και υπηρεσιακά κατά πόσο μπορούν να ενταχθούν στον ευρύτερο σχεδιασμό της ανακύκλωσης.

Το ποσό της χρηματοδότησης είναι περίπου 8 εκατ. ευρώ. Είναι συγκεκριμένη μίσθωση, όπως μου ανακοινώθηκε τη Δευτέρα (15/1) και θα γίνει από την επόμενη εβδομάδα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Κάθε φορά που θα υπάρχουν δικές μου προσπάθειες για οποιοδήποτε θέμα της πόλης, θα είμαι στη διάθεσή σας για να ενημερώνω για το τι συμβαίνει με τα κυβερνητικά στελέχη στην Αθήνα, ενώ αυτό θα γίνεται και στο δημοτικό συμβούλιο με πλήρη ενημέρωση και λεπτομέρεια», σημείωσε ο κ. Αγγελούδης.

Παράλληλα, όπως είναι λογικό, η προσοχή όλων επικεντρώθηκε στο οικονομικό σκέλος, όπου πέραν του Στέλιου Αγγελούδη, τοποθετήθηκαν οι Γιώργος Αρβανίτης (αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού) και Βασίλης Γάκης (αναπληρωτής δήμαρχος). «Υπήρξε λογιστική ανεπάρκεια. Δεν θα μπούμε σε κυνήγι μαγισσών. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι όταν ξεκίνησε η προηγούμενη διοίκηση τη θητεία της, υπήρχε ένα επαρκές μαξιλάρι στα ανταποδοτική τέλη. Για να υλοποιήσει τη δέσμευσή του για μείωση δημοτικών τελών ο προηγούμενος δήμαρχος, φτάσαμε τα τέλη να είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα που πληρώνει ένας κάτοικος του Ευόσμου ή του Λαγκαδά. Τα 8 εκατ. ευρώ την πρώτη φορά καλύφθηκαν από το μαξιλάρι, όπως και τη δεύτερη χρονιά, ενώ στη συνέχεια άρχισε να δημιουργείται το έλλειμμα», επεσήμανε ο Στέλιος Αγγελούδης.

«Το φαινόμενο είναι δημοσιονομικού εκτροχιασμού. Τα δημοτικά τέλη μειώθηκαν πολύ ενώ τα κόστη στην καθαριότητα έμειναν ίδια. Το κενό αρχικά καλύφθηκε από ίδιους πόρους. Δημιουργήθηκε αδυναμία να δοθούν τα 11,5 εκατ. ευρώ σε άλλες υπηρεσίες. Η μεγάλη προσπάθεια που πρέπει να καταβληθεί είναι να καλύπτουμε συνεχώς τα ελλείμματα. Η πολιτική του δήμου αντιμετωπίζει προβλήματα που εμφανίστηκαν εξαιτίας της αλόγιστης πολιτικής που εφαρμόστηκε στα δημοτικά τέλη. Υπήρξε αδιαφορία εισπραξιμότητας τα προηγούμενα έτη. Αντί να βεβαιώνουμε έσοδα για να τα εισπράττουμε, τα προηγούμενα χρόνια η απερχόμενη δημοτική αρχή δεν ζήτησε να βεβαιωθούν τα 11,5 εκατ. ευρώ», σημείωσε ο κ. Αρβανίτης.

«Ο κ. Ζέρβας είχε κάνει δήλωση για την οικονομική κατάσταση που παρέδωσε. Είχε κάνει και αναφορά για τα στοιχεία που είχα παραθέσει για το άνοιγμα. Είχε αναφέρει για υπόλοιπο 35 εκατ. ευρώ, το οποίο σε μια βδομάδα έγινε 28 γιατί έπρεπε να πληρωθούν οι εργαζόμενοι. Δεν έχει σημασία τι έχω στην τράπεζα, αλλά τι μπορώ να χρησιμοποιήσω από αυτά. Από τα 28 εκατ. ευρώ, τα 7 ήταν προς διάθεση, τα υπόλοιπα ήταν δεσμευμένα. Τα χρήματα από ΕΣΠΑ και από διάφορα ταμεία στήριξης, δεν μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για κάτι άλλο, πέραν του σκοπού για τον οποίο δόθηκαν. Άρα δεν μπορούν να καλύψουν το άνοιγμα των ανταποδοτικών τελών», διευκρίνισε ο κ. Γάκης.

Ένα από τα προβλήματα που έχουν αναδειχθεί και έχουν ειπωθεί πολλάκις τα προηγούμενα χρόνια, είναι η υποστελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, με τον Στέλιο Αγγελούδη να εμφανίζεται αισιόδοξος: «Για όλα υπάρχουν λύσεις. Πρέπει να δοθούν λύσεις και ήδη η γενική γραμματέας του δήμου πήρε εντολή, προκειμένου πέντε άτομα να πάνε στις αρμόδιες υπηρεσίες. Υπάρχουν στελέχη, αλλά έχουμε πει ότι τα θέματα που επείγουν είναι οι οικονομικές υπηρεσίες μα λειτουργήσουν σωστά και ό,τι προσωπικό υπάρχει να διοχετυτεί εκεί, ενώ κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με τη δημοτική αστυνομία για να έχουμε τον απαραίτητο έλεγχο. Η υπηρεσία έχει μια λειτουργία που καθορίζεται από τους νόμους του κράτους. Περιμένω με όσα έχουμε πει να δω τα αντανακλαστικά και το αποτέλεσμα, ώστε να επαναξιολογήσουμε και να προχωρήσουμε σε κινήσεις».

Σχετικά με τη βραδινή λειτουργία του ΦΟΔΣΑ, ώστε η αποκομιδή των σκουπιδιών να μην γίνεται τις ώρες αιχμής, ο δήμαρχος ανέφερε: «Θα παρακαλούσα τον κ. Σταϊκούρα να βρεθεί τρόπος για να κάνουμε αποκομιδή το βράδυ, που θα δεδομένα διπλασιαστεί το κόστος, αλλά θα βελτιώσει την κατάσταση στην πόλη. Ας μας δοθεί η δυνατότητα να καλυφθεί αυτό το κόστος και υποσχόμαστε ότι η αποκομιδή θα γίνεται μόνο το βράδυ. Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα, να μας δοθεί οικονομική ενίσχυση λόγω του FlyOver, ώστε να γίνεται η αποκομιδή των απορριμμάτων μόνο το βράδυ. Αν αυτό γίνει, θα το υλοποιήσουμε άμεσα».

Επιπρόσθετα, ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν και οι επιπτώσεις του FlyOver στην καθημερινότητα της πόλης, με τον Στέλιο Αγγελούδη να σημειώνει ότι το προσεχές διάστημα θα γίνουν κινήσεις για να βελτιωθεί η κατάσταση στο μετρό του δυνατού. Ακόμη, ο δήμαρχος τοποθετήθηκε και για τις 2.500 νέες θέσεις στάθμευσης: «Βρίσκομαι σε καθημερινή συνεργασία με τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, τον Σπύρο Βούγια. Είμαστε σε συνεννόηση για αυτό και μόλις ψηφιστεί ο προϋπολογισμός -με άμεση προτεραιότητα- θα φέρουμε το θέμα ως δημοτική παράταξη, ώστε να γίνει συζήτηση για το FlyOver. Στη συνέχεια θα έρθει το θέμα της ΔΕΘ και όλα τα μείζονα προβλήματα που αφορούν την πόλη, θα γίνει ένας δημοκρατικό διάλογος με τις απόψεις όλων. Ο χρόνος τρέχει, οπότε είμαι υποχρεωμένος να κρούω τον κώδωνα του κινδύνου για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι πολίτες της πόλης λόγω του FlyOver. Οι θέσεις στάθμευσης είναι μια προσπάθεια που κάναμε με την αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων, όπου συγκεντρώσαμε χώρους που ανήκουν στο δημόσιο και μπορούν να εξελιχθούν με μικρές παρεμβάσεις σε ανοιχτούς χώρους στάθμευσης. Τους υπέβαλα στην κυβέρνηση προς αξιολόγηση. Μόλις υπέβαλα αυτή την πρόταση μέσα σε 24 ώρες είχα γρήγορα αντανακλαστικά από τον αρμόδιο υπουργό, ο οποίος ανέφερε ότι θα το εξετάσει. Στο τέλος του μήνα θα έχουμε ειδική συνάντηση της επιτροπής για το κυκλοφοριακό, προκειμένου όλα να ειπωθούν με αρτιότητα σε ό,τι αφορά τις προϋποθέσεις. Υπήρξε μια προεργασία από την υπηρεσία, έχουμε επιλέξει κάποιους χώρους που είναι δημοτικά ακίνητα και θα προχωρήσουμε σε διαμόρφωση, για να γίνουν ανοιχτά πάρκινγκ για τους πολίτες. Ένα μέρος που αφορά τα δημόσια ακίνητα, πρέπει να γίνει επεξεργασία, οπότε ζητήσαμε να ελεγχθούν και να δούμε λεπτομερώς τι γίνεται με το ιδιοκτησιακό καθεστώς, ώστε να δει η κυβέρνηση και να υλοποιηθούν. Ένας τέτοιος χώρος είναι και αυτός απέναντι από τα δικαστήρια».

Δείτε επίσης: Δήμος Δέλτα: Συνάντηση Μπισμπινά με τον διευθυντή του γραφείου Μακεδονίας του Πρωθυπουργού

Loading