Στ. Κυριακίδης: «Η Κεντρική Μακεδονία δεν μπορεί να υπάρχει μόνο για φιγούρα κι επικοινωνία»

Στ. Κυριακίδης: «Η Κεντρική Μακεδονία δεν μπορεί να υπάρχει μόνο για φιγούρα κι επικοινωνία»

«Παρατηρώντας δε μια Κεντρική Μακεδονία να οπισθοδρομεί διότι ως Περιφέρεια είμαστε πολύ κάτω του μέσου όρου και καταλαμβάνουμε τις τελευταίες θέσεις, μεταξύ των 13 περιφερειών της χώρας, σε κάθε δείκτη οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, θεωρώ ότι αυτή η σκληρή και θλιβερή πραγματικότητα δεν μας αξίζει» ανέφερε ο κ. Κυριακίδης.

Ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος της Π.Ε. Θεσσαλονίκης με την παράταξη του Χρήστου Παπαστεργίου «Πράξεις για τη Μακεδονία» κ. Στέφανος Κυριακίδης, μίλησε στην politic για την υποψηφιότητά του ενώ αναφέρθηκε και στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά η συνέντευξή του:

Είστε εκλεγμένος κοινοτικός σύμβουλος Πολίχνης με την παράταξη του κ. Λίλτση «Ανατροπή». Πώς πήρατε την απόφαση αυτήν τη φορά να θέσετε υποψηφιότητα για τις περιφερειακές εκλογές με τον κ. Χρήστο Παπαστεργίου;

«Στη ζωή όπως και τη φύση «τα πάντα ρεί». Όλα αλλάζουν, αφού η αλλαγή αποτελεί κανόνα στην ανθρώπινη εξέλιξη. Έχοντας μάλιστα διατελέσει Ειδικός Συνεργάτης Δημάρχου καθώς και Γενικός Διευθυντής της Δημοτικής Επιχείρησης του Δήμου θεωρώ ότι απέκτησα και την ανάλογη διοικητική εμπειρία ώστε να κάνω το επόμενο βήμα αυτό του Υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου.

Παρατηρώντας δε μια Κεντρική Μακεδονία να οπισθοδρομεί διότι ως Περιφέρεια είμαστε πολύ κάτω του μέσου όρου και καταλαμβάνουμε τις τελευταίες θέσεις, μεταξύ των 13 περιφερειών της χώρας, σε κάθε δείκτη οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, θεωρώ ότι αυτή η σκληρή και θλιβερή πραγματικότητα δεν μας αξίζει. Δεκατέσσερα και πλέον χρόνια αποτελμάτωσης είναι ήδη πολλά. Χάνονται έτσι συστηματικά ευκαιρίες, πόροι, και μεγάλα έργα υποδομής έχουν βαλτώσει. Η Κεντρική Μακεδονία δεν μπορεί να υπάρχει μόνο για φιγούρα κι επικοινωνία.

Αυτή ήταν άλλη μια παράμετρος που με επηρέασε διότι τον τόπο σου ως γνωστόν δεν μπορείς να τον αλλάξεις από τον καναπέ και η απογοήτευση και η κριτική από μόνη της δεν αλλάζει κάτι. Έχοντας λοιπόν και αυτό το σκεπτικό έκρινα ότι ήλθε η ώρα να μην είμαι υποψήφιος στις προσεχείς εκλογές ως δημοτικός σύμβουλος για τον Δήμο Παύλου Μελά και να κάνω το επόμενο βήμα αυτό της Περιφέρειας.

Η μόνη παράταξη που στάθηκε δίπλα στους πολίτες από τη πρώτη στιγμή και ήταν πάντα παρόν είναι η παράταξη Πράξεις για τη Μακεδονία με τον κ. Παπαστέργιου έναν άνθρωπο, με όραμα για την Μακεδονία με ήθος με και πάθος για τα δρώμενα τις Περιφέρειας ο οποίος είναι πάντα κοντά στα προβλήματα των πολίτων. Εξαιρετικός επιστήμονας με αξίες που σπανίζουν αλλά πάνω από όλα άνθρωπος, οπότε η επιλογή για μένα ήταν μονόδρομος».

Ποιο ήταν το μήνυμα που λάβατε από τον κόσμο στην παρουσίαση του ψηφοδελτίου;

«Πραγματικά το κλίμα είναι ενθαρρυντικό διότι ο κόσμος βλέποντας τη στασιμότητα και τη συντηρητική διοίκηση των δημοσίων σχέσεων και του μηδενικού έργου του κ. Τζιτζικώστα, πιστεύει ότι ήρθε πλέον στιγμή να απαντήσει αν θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τη Κεντρική Μακεδονία με την αδιέξοδη φιλοσοφία του παρελθόντος ή θα αξιοποιήσουμε της, δυνατότητες της, με την ισότιμη συμμετοχή όλων στον προγραμματισμό, με πράξεις κι όχι λόγια».

Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να σας βοηθήσει η εμπειρία που έχετε αποκτήσει από τον δήμο Παύλου Μελά;

«Στόχος μου είναι να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη νέα προοπτική που ανοίγεται για το μέλλον του τόπου μας. Έχοντας μια διαρκή παρουσία στα κοινά για πάρα πολλά χρόνια με ήθος και εντιμότητα δίνοντας έμφαση στην ενδυνάμωση της τοπικής κοινότητας, στην ενεργή συμμετοχή των πολιτών, στη συνεργασία πολλών διαφορετικών φορέων και με το βλέμμα στραμμένο στις σύγχρονες τάσεις των «έξυπνων πόλεων» και της διαδικτυακής τεχνολογικής προόδου των τελευταίων ετών, στοχεύω και δεσμεύομαι να βοηθήσω στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Κεντρικής Μακεδονίας.

Όταν υπάρχει διάθεση προσφοράς και συνεργασίας, τα πράγματα προχωράνε. «Το κάρο θέλει πολλά χέρια βέβαια να βγει από τη λάσπη». Οι γνώσεις µου σε συγκεκριμένους τομείς , αλλά και η εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια, εκτιμώ ότι ίσως μπορούν να προσθέσουν ένα λιθαράκι».

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της Θεσσαλονίκης είναι το κυκλοφοριακό. Το μετρό δεν έχει παραδοθεί, δε βρίσκει κάποιος εύκολα πάρκινγκ ιδίως στο κέντρο, και ολόκληρη πόλη έχει μόνο ένα μέσο μεταφοράς. Ποιο είναι το σχέδιο της παράταξής σας γι’ αυτό;

«Δυστυχώς το κυκλοφοριακό είναι πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα και χρειάζονται πολλές και αναγκαίες παρεμβάσεις μιας και δεν έχουμε δει κανένα ολοκληρωμένο έργο υποδομής να μπαίνει σε λειτουργία εδώ και πολλά χρόνια ενώ ο αριθμός των οχημάτων πολλαπλασιάζεται διαρκώς. Ως παράταξη για το κυκλοφοριακό θέσαμε το ερώτημα του γιατί προηγήθηκε η κατασκευή της υπερυψωμένης αρτηρίας FLYOVER και δεν δημοπρατήθηκε και ο Εξωτερικός Δακτύλιος, δεδομένου ότι σύμφωνα με το ΣΣΥΜ τα δύο αυτά έργα είναι συμπληρωματικά μεταξύ τους.

Το FLYOVER θα επιβαρύνει για αρκετά χρόνια το κυκλοφοριακό της πόλης, ενώ αντιθέτως η προτεραιότητα κατασκευής του ΕξοΔ δεν θα επιβαρύνει την κυκλοφορία της πόλης κατά τη φάση της κατασκευής του και φυσικά με την ολοκλήρωση του θα προσελκύσει ένα ποσοστό της κυκλοφορίας από την υφιστάμενη περιφερειακή οδό, διευκολύνοντας την μετέπειτα κατασκευή του FLYOVER. Το 2010 μάλιστα δημοσιεύθηκε ΦΕΚ για τη σειρά κατασκευής των μεγάλων έργων στην Θεσσαλονίκη στο οποίο προβλέπεται να γίνει ο εξωτερικός δακτύλιος που θα διασχίσει βόρεια το Ασβεστοχώρι και θα φθάνει πίσω από το Σέιχ Σου στο αεροδρόμιο.

Ένας δρόμος μήκους, περίπου 34 χλμ με δύο λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας και μια βοηθητική λωρίδα ανά κατεύθυνση. Θα έπρεπε να γίνει πρώτα αυτό το έργο και μετά να γίνει η συνδετήρια οδός των δύο περιφερειακών, που είναι το FLYOVER. Κάποιοι όμως αλλάξανε τη σειρά των έργων. Επίσης χρειάζεται άμεση ενίσχυση του ΟΑΣΘ με οδηγούς, νέα λεωφορεία, νέες γραμμές, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που θα επιτρέψουν να απορροφηθεί έτσι ένα τμήμα της κυκλοφορίας και επιτάχυνση του έργου του Μετρό. Με λίγα λόγια χρειάζονται συγκοινωνιακά έργα υποδομής, βιώσιμες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αυστηρός έλεγχος και αστυνόμευση αυτοί είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται η λύση του κυκλοφοριακού».

Δείτε επίσης: Παρουσίαση του ψηφοδελτίου του υπ. Περιφερειάρχη Χρήστου Παπαστεργίου – «Ήρθε η ώρα για την ανατροπή και την αλλαγή και στην Κεντρική Μακεδονία»

Loading