Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος σε δυναμικές αγορές, συμμετείχε σε τρεις σημαντικές δράσεις τουριστικής προβολής, όπως το “Greek Tourism Workshop” στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, μια εκδήλωση παρουσίασης του προορισμού στη Βαρσοβία και το “Greek Luxury Tourism Workshop” στη Μανάμα του Μπαχρέιν.
Η προσέγγιση της πολωνικής αγοράς γίνεται σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και το Thessaloniki Convention Bureau. Η προσπάθεια αυτή συνεχίστηκε με τη συμμετοχή σε δράσεις τουριστικής προβολής στη Βαρσοβία και στο Βρότσλαβ, που παρουσιάζει αυξανόμενη δυναμική. Στην εκδήλωση στη Βαρσοβία, στην οποία συμμετείχαν σαράντα τουριστικοί πράκτορες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία LOT, εν όψει της νέας σύνδεσης του αεροδρομίου της Βαρσοβίας με το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης με καθημερινές απευθείας πτήσεις από τις 17 Ιουνίου έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο Βρότσλαβ πραγματοποιήθηκαν οργανωμένες Β2Β συναντήσεις με δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού. Η Κεντρική Μακεδονία παρουσιάστηκε ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών, προσελκύοντας το έντονο ενδιαφέρον των Πολωνών επαγγελματιών για τα εντυπωσιακά φυσικά τοπία και τη γαστρονομία της περιοχής. Ξεχωριστό ενδιαφέρον υπήρξε και για τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό city break προορισμό.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε, ακόμη, στο “Greek Luxury Tourism Workshop” στη Μανάμα, παρουσιάζοντας τον προορισμό σε φορείς του τουρισμού. Η παρουσίαση εστίασε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής με έμφαση στην πολυτελή φιλοξενία, τον πολιτιστικό πλούτο και τα μοναδικά φυσικά τοπία. Στη Μανάμα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 25 στοχευμένες συναντήσεις B2B με επαγγελματίες του τουρισμού.
«Η πολωνική αποτελεί αγορά-στόχο για την Κεντρική Μακεδονία, καθώς το έτος 2023 καταγράφηκε αύξηση 45,7% των Πολωνών επισκεπτών στη χώρα μας. Πρόκειται για ένα κοινό που ενδιαφέρεται να ταξιδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ