Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από τη JTI

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από τη JTI

Μια σημαντική πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης αναλαμβάνει η JTΙ με στόχο την καλλιέργεια και την εμπέδωση των εννοιών του Σεβασμού και του Πολιτισμού στην κοινωνία, που εν προκειμένω επικεντρώνεται στην τήρηση της νομοθεσίας για το κάπνισμα. 

Η εκστρατεία της εταιρείας, με κεντρικό σύνθημα: «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός»,  ξεκίνησε από τη ΔΕΘ και τη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη χώρα.  

Ο Όμιλος Εταιρειών Japan Tobacco, μέτοχος του οποίου είναι και το Ιαπωνικό δημόσιο, είναι ένας σημαντικός παράγοντας της παγκόσμιας αγοράς καπνού. Η πρόσφατη εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, συνιστά μια απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας για επένδυση στην Ελλάδα: Πιο συγκεκριμένα, το εργοστάσιο της Ξάνθης αναβαθμίζεται συνεχώς και μετατρέπεται σταδιακά σε μια σύγχρονη μονάδα στην οποία ήδη παράγονται προϊόντα που εξάγονται σε Ευρωπαϊκές χώρες.   

Η JTI Hellas είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καπνού στην Ελλάδα με 27% μερίδιο αγοράς και γνωστά σήματα όπως Camel, Winston, Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic. Η JTI συνεισφέρει ετησίως το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων στα δημόσια ταμεία της χώρας και συμβάλλει σε ολόκληρο τον καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες, ενώ υποστηρίζει σε υψηλό βαθμό και την τοπική οικονομία, αγοράζοντας το 20% της συνολικής εγχώριας παραγωγής καπνού.

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας της JTI ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, κ. Victor Crespo, δήλωσε: « Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στην JTI Ελλάδας συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της εκστρατείας μας για την ευαισθητοποίηση στην τήρηση της νομοθεσίας. Σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως η JTI, παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην τήρηση των νόμων και στις δράσεις για λειτουργικές και υπεύθυνες κοινωνίες».

 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading

Play