Το ηλεκτρικό μοντέλο U5 της Aiways θα ταξιδέψει από την Κίνα στη Γερμανία

Το ηλεκτρικό μοντέλο U5 της Aiways θα ταξιδέψει από την Κίνα στη Γερμανία

ηλεκτρικό μοντέλο της Aiways ταξιδέψει. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Aiways δοκιμάζει και τεστάρει τις δυνάμεις του ηλεκτρικού U5 σε μια μαραθώνια διαδρομή 14.231 χιλιομέτρων. Το νέο μοντ…. ηλεκτρικό μοντέλο της Aiways ταξιδέψει. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Aiways δοκιμάζει και τεστάρει τις δυνάμεις του ηλεκτρικού U5 σε μια μαραθώνια διαδρομή 14.231 χιλιομέτρων. Το νέο μοντ…. ροη

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Aiways δοκιμάζει και τεστάρει τις δυνάμεις του ηλεκτρικού U5 σε μια μαραθώνια διαδρομή 14.231 χιλιομέτρων. Το νέο μοντέλο ξεκίνησε τις προηγούμενες ημέρες από την Κίνα και σύμφωνα με το πλάνο θέλει να φθάσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη όπου θα διεξαχθεί το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου.

Τα δύο πρωτότυπα U5 έφυγαν από την πόλη του Xian που βρίσκεται στο ανατολικό άκρο της χώρας. Θα περάσουν από τη Βόρεια Κίνα και θα βρεθούν στο Καζακστάν περίπου στα τέλη Ιουλίου. Στη συνέχεια θα εισέλθουν στη Ρωσία. Θα κάνουν στάσεις στη Μόσχα και στην Αγία Πετρούπολη, ενώ θα βρεθούν στην Ευρώπη μέσω της Φινλανδίας. Επόμενοι σταθμοί είναι η Σουηδία, η Νορβηγία, η Δανία για να καταλήξουν στη Γερμανία.

Το πρωτότυπο μοντέλο έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το Audi Q5 και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Σημειώνεται ότι η αυτονομία του μοντέλου είναι 460 χιλιομέτρα που με την προσθήκη μεγαλύτερης μπαταρίας μπορεί να φθάσει τα 560 χιλιόμετρα. Καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού οι οδηγοί και τα συνοδευτικά οχήματα θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία του μοντέλου, ενώ θα επισημανθούν τα λάθη, τα προβλήματα και οι αστοχίες ώστε το συντομότερο να επιλυθούν στο εργοστάσιο.

Κυριάκος Παρασίδης

 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Aiways δοκιμάζει και τεστάρει τις δυνάμεις του ηλεκτρικού U5 σε μια μαραθώνια διαδρομή 14.231 χιλιομέτρων. Το νέο μοντέλο ξεκίνησε τις προηγούμενες ημέρες από την Κίνα και σύμφωνα με το πλάνο θέλει να φθάσει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη όπου θα διεξαχθεί το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου.

Τα δύο πρωτότυπα U5 έφυγαν από την πόλη του Xian που βρίσκεται στο ανατολικό άκρο της χώρας. Θα περάσουν από τη Βόρεια Κίνα και θα βρεθούν στο Καζακστάν περίπου στα τέλη Ιουλίου. Στη συνέχεια θα εισέλθουν στη Ρωσία. Θα κάνουν στάσεις στη Μόσχα και στην Αγία Πετρούπολη, ενώ θα βρεθούν στην Ευρώπη μέσω της Φινλανδίας. Επόμενοι σταθμοί είναι η Σουηδία, η Νορβηγία, η Δανία για να καταλήξουν στη Γερμανία.

Το πρωτότυπο μοντέλο έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με το Audi Q5 και είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Σημειώνεται ότι η αυτονομία του μοντέλου είναι 460 χιλιομέτρα που με την προσθήκη μεγαλύτερης μπαταρίας μπορεί να φθάσει τα 560 χιλιόμετρα. Καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού οι οδηγοί και τα συνοδευτικά οχήματα θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία του μοντέλου, ενώ θα επισημανθούν τα λάθη, τα προβλήματα και οι αστοχίες ώστε το συντομότερο να επιλυθούν στο εργοστάσιο.

Κυριάκος Παρασίδης

Loading

Play