«Δεν υπάρχει ποσότητα οινοπνεύματος στο αίμα που να θεωρείται ακίνδυνη για την οδήγηση. Τα όρια που έχουν θεσπίσει τα κράτη είναι καθαρά “ νομικά” όρια, που διαφέρουν από χώρα σε χώρα, καθρεπτίζουν το ισοζύγιο αδιαφορίας κάθε κράτους για τους πολίτες του και αποσκοπούν καθαρά σε εισπρακτικούς σκοπούς».
Αυτό το μήνυμα στέλνει ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Άρης Ζωγράφος, ορμώμενος από τα τελευταία περιστατικά ατόμων που οδηγούσαν υπό την επήρεια αλκοόλ και έγιναν αφορμή για τροχαία δυστυχήματα.
Ο ίδιος αναφέρει ότι «δεν πρέπει κανείς να ξεγελαστεί και να θεωρήσει την ευφορία που προξενεί το οινόπνευμα σαν αύξηση της ικανότητας για οδήγηση. Στη χώρα μας ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), στο Άρθρο 42, αναφέρει ότι για έναν οδηγό το επιτρεπόμενο όριο οινοπνεύματος με τη μέθοδο της αιμοληψίας είναι 0,5 τοις χιλίοις, ενώ με την μέθοδο της εκπνοής είναι στα 0,25 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εκπνεόμενου αέρα -με την προϋπόθεση ότι η μέτρηση γίνεται με ειδικά πιστοποιημένα αλκοολόμετρα. Όμως […] η πραγματικότητα και οι αριθμοί λένε άλλα πράγματα».