Ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη το 1o εικονικό εργαστήρι εναλλακτικού τουρισμού και γαστρονομίας στην αγορά της Πολωνίας, το Tourism Media & Events, στο πλαίσιο του οποίου πραγματοποιήθηκαν 697 επιχειρηματικές συναντήσεις, με επίκεντρο τον τουριστικό κλάδο όσο και τον κλάδο τροφίμων ποτών.
Το ενδιαφέρον για την τουριστική περίοδο του 2021 όπως διεφάνη από τις συμμετοχές ήταν υψηλό, ενώ οι Πολωνοί πράκτορες επέδειξαν ιδιαίτερη προσοχή σε νέους τουριστικούς προορισμούς, γεγονός που αποτελεί παρακαταθήκη και για ένα ιδιαίτερα θετικό 2022, σύμφωνα με την διοργανώτρια εταιρία. Η πλειονότητα δε αυτών κατέγραψε τις μεγάλες δυνατότητες που διαθέτει η χώρα μας στον τομέα του θεματικού τουρισμού με επίκεντρο, τον περιπατητικό, τον αναρριχητικό και τον αθλητικό τουρισμό. Αντίστοιχα αυξημένο είναι και το ενδιαφέρον δεκάδων Πολωνών εισαγωγέων να έλθουν σε επαφή με ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου των τροφίμων και ποτών που αποτελούν εν δυνάμει πρεσβευτές του ελληνικού τουρισμού μέσω της γαστρονομίας.
Συμμετείχαν από πλευράς Πολωνίας, 72 τουριστικοί πράκτορες, 12 διακεκριμένα media και 24 εισαγωγείς ελληνικών προϊόντων. Από Ελληνικής πλευράς συμμετείχαν 31 τουριστικοί προορισμοί και επιχειρήσεις και 17 επιχειρήσεις του κλαδου τροφίμων και ποτών.
ΚΑΧ