Η Gen Z επενδύει στην αγορά, αλλά κινδυνεύει με υπερβολικά χρέη μέσω της μεθόδου ‘Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα’. Περισσότεροι καταναλωτές από ποτέ αναμένεται να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα αυτή την εορταστική περίοδο, καθώς η δυνατότητα διαίρεσης των πληρωμών φαίνεται ελκυστική σε μια περίοδο κατά την οποία οι καταναλωτές εξακολουθούν να νιώθουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και ήδη έχουν χρέη ρεκόρ στις πιστωτικές τους κάρτες.
Η εταιρεία δεδομένων Adobe Analytics προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα δαπανήσουν 11,4% περισσότερο αυτή την εορταστική περίοδο χρησιμοποιώντας τη μέθοδο, σε σχέση με πέρυσι, με εκτιμώμενες αγορές αξίας 18,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτή η μέθοδος μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για καταναλωτές με χαμηλές βαθμολογίες πιστωτικής ικανότητας ή χωρίς πιστωτικό ιστορικό, όπως οι νεότεροι αγοραστές. Οι αγοραστές που εγγράφονται για τα σχέδια πληρωμής με πιστωτική κάρτα ενδέχεται να επιβαρυνθούν με περισσότερους τόκους και έξοδα, γεγονός που καθιστά τη χρήση της πιστωτικής κάρτας λιγότερο επιθυμητή.