Η Airbnb επενδύει σε μάρκετινγκ και νέες επιχειρήσεις για να επεκτείνει τις ροές εσόδων της. Η Airbnb προγραμματίζει σημαντικές επενδύσεις στο μάρκετινγκ και προσλήψεις, καθώς προετοιμάζεται για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων τον Μάιο, με σκοπό την επέκταση των πηγών εσόδων της πέρα από τη βραχυχρόνια μίσθωση. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα βραχυχρόνιων ενοικιάσεων με έδρα το Σαν Φρανσίσκο σχεδιάζει να επενδύσει 200 έως 250 εκατομμύρια δολάρια φέτος, με στόχο τη δημιουργία εσόδων που θα φτάσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια από αυτές τις νέες δραστηριότητες. Παρά την αύξηση των εσόδων της κατά 12% το προηγούμενο έτος, τα καθαρά της κέρδη παρουσίασαν πτώση 45% φτάνοντας τα 2,65 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Airbnb δεν έχει ανακοινώσει συγκεκριμένο αριθμό νέων επιχειρήσεων που σκοπεύει να ξεκινήσει ούτε το αντικείμενο της κάθε μίας. Ωστόσο, η εταιρεία έχει εκφράσει την πρόθεση να επαναφέρει τις προσφορές εμπειριών, προσδιορίζοντας δραστηριότητες που θα μπορούσαν να αυξήσουν τη διάρκεια διαμονής των χρηστών, όπως περιηγήσεις με ποδήλατο και γευσιγνωσίες φαγητού. Η Έλι Μερτς, πρώην οικονομική διευθύντρια της Airbnb, δήλωσε ότι οι νέες εμπειρίες θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες και διαφοροποιημένες, με στόχο να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.
Η επένδυση θα κατευθυνθεί κυρίως στο προγραμματικό μάρκετινγκ και στην πρόσληψη περισσότερων επαγγελματιών στον τομέα του μάρκετινγκ προϊόντων, του σχεδιασμού και της μηχανικής, ώστε να υποστηρίξει την ανάπτυξη των νέων προσφορών. Η εταιρεία προγραμματίζει αύξηση του προσωπικού κατά 10% φέτος, σε σύγκριση με αύξηση 6% πέρυσι.
Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των καταχωρίσεων για τις νέες υπηρεσίες της Airbnb, με στόχο να ανταγωνιστούν άλλες γνωστές μάρκες της αγοράς. Η συνεργασία της Μερτς με τον Chief Business Officer, Ντέιβ Στίβενσον, έχει ως στόχο τη διεθνή επέκταση και τη διαχείριση των νέων επιχειρήσεων.
Η Airbnb αναγνωρίζει την ανάγκη για διατήρηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων ενοικίασης κατοικιών, εξετάζοντας την αυτοματοποίηση διαδικασιών για την υποστήριξη των νέων επενδύσεων. Η δημιουργία εσόδων ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από τις νέες επιχειρήσεις υπογραμμίζει τη σημασία αυτών στο συνολικό επιχειρηματικό μοντέλο της.
Πηγή περιεχομένου: in.gr