Η επιτυχία του TikTok Shop στις ΗΠΑ ανταγωνίζεται ισχυρά τη Shein και το Temu, με σημαντική αύξηση πωλήσεων το 2023. Το TikTok Shop, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της γνωστής εταιρείας Bytedance Ltd., παρουσιάζει εντυπωσιακή ανάπτυξη στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό με πωλήσεις που αυξήθηκαν κατά 153%. Οι πωλήσεις του κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου 2024 έδειξαν μια ταχεία αύξηση, συγκριτικά με την αύξηση μόλις 26% της Shein και 28% της Temu. Αυτό καταδεικνύει τη συνεχιζόμενη ελκυστικότητα της πλατφόρμας μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών.
Η αγορά του TikTok απέκτησε μεγαλύτερο μερίδιο από τη Shein σε συναλλαγές αξίας άνω των 25 δολαρίων, με το μερίδιο να αυξάνεται κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες. Παρά την άνοδο, το μέλλον του TikTok Shop στις ΗΠΑ παραμένει αβέβαιο εξαιτίας της πιθανής απαγόρευσης που απειλεί την επιχείρηση αν δεν καταφέρει να πωλήσει το αμερικανικό τμήμα της.
Σημαντική είναι επίσης η πίεση που δέχεται η Shein, καθώς οι επενδυτές ανησυχούν για την αποτίμησή της ενόψει της επικείμενης αρχικής δημόσιας προσφοράς στο Λονδίνο. Η εταιρεία καλείται να προσαρμοστεί και να επιταχύνει τις προσπάθειές της για να μετριάσει τις επιπτώσεις των επικείμενων δασμών στις κινεζικές εξαγωγές, καθώς οι πωλήσεις της εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τις παραδόσεις που απαλλάσσονται από δασμούς.
Η ταχεία ανάπτυξη του TikTok Shop αποδεικνύει την ικανότητά του να προσαρμόζεται σε μια ανταγωνιστική αγορά, ενώ η Shein αντιμετωπίζει προκλήσεις καθώς προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά.
Πηγή περιεχομένου: in.gr