Αναδίπλωση για τα πολυτελή brands: περιορισμένη ανάπτυξη νέων καταστημάτων στην Ευρώπη

Αναδίπλωση για τα πολυτελή brands: περιορισμένη ανάπτυξη νέων καταστημάτων στην Ευρώπη

Αναδείξτε την πτώση των νέων καταστημάτων των πολυτελών brands στην Ευρώπη το 2023 με σαφή στοιχεία και αναλύσεις. Τρεις από τους μεγαλύτερους ομίλους ειδών πολυτελείας στον κόσμο, η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, η Richemont και η Kering, κατέγραψαν σημαντική μείωση στη δημιουργία νέων καταστημάτων στην Ευρώπη, ανοίγοντας μόλις 29 καταστήματα πέρυσι, ποσοστό 20% λιγότερο σε σύγκριση με το 2023. Η LVMH, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Christian Dior και η Tiffany & Co, ηγήθηκε με 15 νέα καταστήματα, ενώ η Kering άνοιξε μόλις τρία. Αντίθετα, οι ίδιες εταιρείες είχαν συνολικά 36 νέα καταστήματα το 2023, γεγονός που υποδηλώνει μια επιβράδυνση του κλάδου.

Η παρούσα επιβράδυνση φαίνεται να αντανακλά την ασταθή ανάκαμψη της αγοράς πολυτελείας, μετά από μια προηγούμενη αύξηση της ζήτησης κατά την πανδημία, ακολουθούμενη από πτώση των δαπανών, ιδίως από τους Κινέζους καταναλωτές. Η LVMH υπέστη πτώση στα κέρδη της, ενώ τα ετήσια επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα της Kering μειώθηκαν σχεδόν κατά το ήμισυ, αγγίζοντας τα 2,55 δισ. ευρώ, το χαμηλότερο επίπεδο από το 2016. Αντίθετα, η Richemont παρουσίασε αύξηση στις πωλήσεις της στο τέταρτο τρίμηνο, ευνοούμενη από τη σταθερή ζήτηση, ιδίως για κοσμήματα.

Συνολικά, μόλις 83 καταστήματα υψηλής ποιότητας άνοιξαν πέρυσι σε 12 ευρωπαϊκές χώρες, σε σύγκριση με 107 το 2023, με αιτία και την έλλειψη προνομιακών χώρων στις κεντρικές οδούς. Η αναφορά του Robert Travers, επικεφαλής του τμήματος λιανικής της Cushman & Wakefield στην ΕΜΕΑ, επισημαίνει ότι το λιανικό εμπόριο πολυτελείας είναι η πιο ευαίσθητη κατηγορία από άποψη θέσης στην αγορά ακινήτων.

Στις 20 κύριες οδούς πολυτελείας που αναλύθηκαν, το ποσοστό των κενών καταστημάτων παρέμεινε κάτω από 10% πέρυσι, μερικές από αυτές χωρίς καθόλου διαθέσιμους χώρους. Παρά την αύξηση των ενοικίων, οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να αναζητούν στρατηγικές θέσεις για τα καταστήματά τους, με τα μεγαλύτερα καταστήματα να έχουν ιδιαίτερη ζήτηση, καθώς προσφέρουν δυνατότητες όπως VIP χώρους για τους πιο προνομιούχους πελάτες.

Η Cadogan Estates, που διαχειρίζεται ακίνητα στην πολυτελή συνοικία Chelsea του Λονδίνου, αναφέρει αύξηση του ενδιαφέροντος για μεγαλύτερους χώρους στην Sloane Street από οίκους όπως ο Dior και η Bottega Veneta. Η επιχείρηση ολοκλήρωσε πρόσφατα ανακαίνιση 46 εκατομμυρίων λιρών, με το ποσοστό κενών χώρων να μειώνεται.

Για τους πολυτελείς οίκους, η επιλογή των καταστημάτων τους σε κορυφαίες τοποθεσίες είναι ζωτικής σημασίας, επιτρέποντας στους καταναλωτές να έχουν πρόσβαση σε μια ποικιλία συμπληρωματικών εμπορικών brands.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play