Αναλύσεις για το έλλειμμα πλοίων LNG από το 2027 και οι συνέπειές του στην αγορά ενέργειας. Αναμένοντας σημαντικές εξελίξεις στον τομέα της ναυτιλίας, το 2027 φέρνει ένα προβλεπόμενο έλλειμμα πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), το οποίο θα ασκήσει τεράστια πίεση στον υπάρχοντα στόλο. Σύμφωνα με εκτίμηση της Braemar, οι νέες μονάδες υγροποίησης αερίου που θα αρχίσουν να λειτουργούν, αναμένεται να δημιουργήσουν ανάγκες που δεν μπορούν να καλυφθούν με τα διαθέσιμα πλοία. «Από το 2027 έρχεται ένα έλλειμμα στη ναυτιλία υγροποιημένου φυσικού αερίου που θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο,» δήλωσε η Braemar, αναλύοντας την προθεσμιακή αγορά.
Κατά τη διάρκεια του πρόσφατου σεμιναρίου που διοργανώθηκε στη Διεθνή Εβδομάδα Ενέργειας, ο αναλυτής Erik Sonsteby της Braemar ανακοίνωσε ότι θα απαιτηθούν περισσότερα νεότευκτα πλοία LNG για να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες, καθώς το 2027 θα σημάνει σημείο καμπής για τους ναυλωτές. «Ο Selby Bennett δήλωσε ότι η εικόνα για το 2027 έχει ήδη διαμορφωθεί, με το βιβλίο παραγγελιών νέων πλοίων LNG να είναι σε μεγάλο βαθμό πλήρες,» επισημαίνοντας ότι θα πρέπει να εξεταστούν μακροχρόνιες ναυλώσεις πριν από το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα σενάρια που παρουσίασε το Tradewinds, εάν η ζήτηση από τις ασιατικές αγορές αυξηθεί, η αγορά μπορεί να αρχίσει να αντιμετωπίζει ελλείψεις πλοίων μεταφοράς LNG ήδη από το 2026. Αυτές οι εξελίξεις δημιουργούν ανησυχίες για το μέλλον της ναυτιλίας και απαιτούν στρατηγικές προσαρμογής από τους ναυλωτές.
Πηγή περιεχομένου: in.gr