Anora: Πώς η νικήτρια ταινία των Όσκαρ επένδυσε εκατομμύρια σε T-shirts και στρατηγικές μάρκετινγκ;

Anora: Πώς η νικήτρια ταινία των Όσκαρ επένδυσε εκατομμύρια σε T-shirts και στρατηγικές μάρκετινγκ;

Η ταινία Anora, νικήτρια των Όσκαρ, επενδύει σε δημιουργικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσελκύσει τη Gen Z. Η εκπληκτική επιτυχία του ρομαντικού δράματος Anora, που σκηνοθέτησε ο Σον Μπέικερ και αναδείχθηκε νικήτρια στα φετινά Όσκαρ, εξέπληξε πολλούς παρατηρητές του κινηματογραφικού κόσμου. Η ανεξάρτητη εταιρεία διανομής Neon, που υποστήριξε προηγούμενους νικητές, όπως τα Παράσιτα του Μπονγκ Τζουν-χο, έχει επενδύσει περίπου 16.000.000 ευρώ στην ταινία, σχεδόν τριπλάσιο του αρχικού της προϋπολογισμού. Ο διευθύνων σύμβουλος της Neon, Τομ Κουίν, επεσήμανε πως η στρατηγική τους εστιάζει στη νεανική γενιά Gen Z, αντί των παραδοσιακών κριτικών.

Τον Νοέμβριο, στο πάρκινγκ του Kings of Body στη λεωφόρο Μέλροουζ στο Λος Άντζελες, εγκαινιάστηκε ένα pop-up κατάστημα εμπνευσμένο από την ταινία, το οποίο λειτούργησε για μία μόνο ημέρα. Οι καταναλωτές σχημάτισαν ουρές για να αποκτήσουν προϊόντα όπως μπλουζάκια και αφίσες, διαθέσιμα και μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Neon. Τα προϊόντα περιλάμβαναν ρούχα με προκλητικά σλόγκαν, ενισχύοντας την αναγνωσιμότητα της ταινίας στην αγορά.

Η Anora έχει αναδειχθεί σε μπεστ σέλερ στις πλατφόρμες streaming, ενώ προγραμματίζεται και η επανακυκλοφορία της στους κινηματογράφους. Με ένα σχετικά μικρό προϋπολογισμό, έχει αποφέρει πάνω από 40 εκατομμύρια δολάρια, ενισχύοντας τη θέση της στον χώρο του κινηματογράφου.

Η A24, που διανέμει την ταινία The Brutalist, έχει δημιουργήσει πιο περιορισμένα εμπορικά προϊόντα. Στο μεταξύ, το A Complete Unknown επιδιώκει να καλύψει τις δαπάνες του μέσω εμπορικών συνεργασιών. Παρά τις φιλόδοξες στρατηγικές μάρκετινγκ άλλων ταινιών, το Anora, με τις καινοτόμες προσεγγίσεις του, αποδεικνύει πώς η απευθυντικότητα προς τη Gen Z μπορεί να είναι καθοριστικός παράγοντας στην επιτυχία.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play