Ανακαλύψτε πώς τα κινεζικά brands Shein και Temu επηρεάζουν τις αγοραστικές συνήθειες στην Ελλάδα. Μέσα από το κινητό τους, οι Έλληνες καταναλωτές σπεύδουν να παραγγείλουν προϊόντα από τις πλατφόρμες Shein και Temu, αξιοποιώντας την άμεση και ταχεία πρόσβαση που προσφέρει η ευκολία του κινητού τηλεφώνου, επιτρέποντας τους να καταναλώνουν παντού και ανά πάσα στιγμή. Ήδη από τη δεκαετία του 2000, η εμφάνιση μικρών μαγαζιών με κινεζικά προϊόντα είχε ανοίξει το δρόμο για τη στάση του κόσμου απέναντι στα κίνητρα της χαμηλής τιμής και τις προσφορές.
Η κινεζική πλατφόρμα Shein, εδραιωμένη σε ένα παγκόσμιο δίκτυο αποθηκών, κατέχει σχεδόν το ένα πέμπτο της αγοράς γρήγορης μόδας το 2022, ξεπερνώντας μεγάλες αλυσίδες όπως η Zara και η H&M. Ο ηγέτης της Shein, Chris Xu, με βάση την εμπειρία του στο marketing, δημιούργησε τον αλγόριθμο που επηρεάζει πλέον και τις ελληνικές προτιμήσεις.
Η Temu, αν και πρόσφατα λανσαρισμένη το 2022, έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της να αντιμετωπίζει με επιτυχία κολοσσούς όπως η Amazon. Το κύριο χαρακτηριστικό της είναι οι χαμηλές τιμές και οι προσφορές που προσελκύουν τους αγοραστές.
Ο Έλληνας καταναλωτής, επηρεασμένος από τις στρατηγικές των Shein και Temu, μοιάζει να έχει απορροφηθεί από την κινεζική επέλαση που έχει αλλάξει ριζικά τις αγοραστικές του προτιμήσεις.