Σκάνδαλα και καταγγελίες επηρεάζουν την καριέρα δημοφιλών influencers όπως η Matilda Djerf και η Chiara Ferragni. Η Matilda Djerf, επικεφαλής της σουηδικής μάρκας μόδας Djerf Avenue, επανήλθε με νέα απολογία έπειτα από σοβαρές κατηγορίες για κακομεταχείριση του προσωπικού της. Αφού οι ισχυρισμοί της έλλειψης ηγετικής εμπειρίας και οι σχετικές αντιδράσεις απέκτησαν δημοσιότητα μέσω του ειδησεογραφικού πρακτορείου Aftonbladet, δήλωσε: «Δεν ήμουν έτοιμη», αναγνωρίζοντας την πίεση και τις ευθύνες που απορρέουν από την ταχεία ανάπτυξη της επιχείρησής της. Η 27χρονη influencer τόνισε ότι η εταιρεία της εργάζεται σκληρά για την αναβάθμιση της εργασιακής κουλτούρας μέσω προσλήψεων πιο έμπειρων διευθυντών και την καθιέρωση μηνιαίων ανώνυμων συνεντεύξεων με το προσωπικό.
Παρά την επιτυχία της Djerf Avenue, με έσοδα περίπου 35 εκατομμυρίων δολαρίων το 2023, οι πρόσφατες καταγγελίες φέρνουν στην επιφάνεια μια ανησυχητική εικόνα σχετικά με το εργασιακό περιβάλλον της. Η κατακραυγή προήλθε κυρίως από αναφορές για εκφοβισμό και body shaming, όπου τα μοντέλα που χρησιμοποιούσαν χαρακτηρίζονταν ως πολύ αδύνατα ή πολύ χοντρά. Η αντίκρουση της Djerf, στο πλαίσιο των απολογιών της, δεν φαίνεται να έχει ηρεμήσει τις αντιδράσεις.
Η περίπτωση της Djerf θυμίζει την ιστορία της Chiara Ferragni, της Ιταλίδας influencer που αντιμετώπισε σοβαρές κατηγορίες για απάτη φιλανθρωπικού χαρακτήρα, επιβεβαιώνοντας έτσι τους κινδύνους που ελλοχεύουν για τις ψηφιακές προσωπικότητες στην εποχή μας. «Το cancel ίσως είναι ένα ρεπορτάζ μόλις μακριά» υπογραμμίζει ο Rupert Younger, διευθυντής του Κέντρου Εταιρικής Φήμης στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr