Από την Temu και τη Shein στο Amazon Haul: Πώς η ηλεκτρονική αγορά εξελίσσεται

Από την Temu και τη Shein στο Amazon Haul: Πώς η ηλεκτρονική αγορά εξελίσσεται

Η Amazon Haul προσπαθεί να βρει τη θέση της στον ανταγωνιστικό κόσμο των ηλεκτρονικών αγορών. Όταν το Amazon Haul έκανε την εμφάνισή του τον περασμένο Νοέμβριο, οι προσδοκίες ήταν υψηλές και η κίνηση αυτή ανέβασε τον πήχη ακόμη περισσότερο. Οι ανταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως τα TikTok Shop, Temu και Shein, κυριαρχούν στη κινεζική αγορά λιανικής και έχουν ήδη επιτύχει σημαντική διείσδυση στον τομέα του e-commerce, θέτοντας προκλήσεις για τη νέα υπηρεσία.

Μια πρόσφατη μελέτη από την Omnisend, που δημοσιεύθηκε στο Retail Dive, έδειξε ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές πειραματίζονται με το Amazon Haul, με τις Shein και Temu να διατηρούν την πρωτοκαθεδρία στον τομέα των οικονομικών εισαγόμενων αγαθών. Ο Greg Zakowicz, ανώτερος ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου στην Omnisend, επισήμανε ότι το σχετικά χαμηλό μερίδιο αγοράς του Amazon Haul μπορεί να αποδοθεί στο γεγονός ότι είναι ακόμη νέος παίκτης στη σκηνή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εξαιτίας της αργής προσαρμογής των καταναλωτών, είναι πιθανό να χρειαστεί χρόνος για την Amazon Haul να εδραιωθεί στην αγορά και να ανταγωνιστεί τους established παίκτες όπως η Temu και η Shein.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, ενώ το 24% των Αμερικανών καταναλωτών επισκέφθηκε το Amazon Haul τουλάχιστον μία φορά, μόλις το 16% πραγματοποιεί αγορές από αυτή τη νέα πλατφόρμα σε μηνιαία βάση. Αντίθετα, το 23% των Αμερικανών καταναλωτών ψωνίζει από τη Shein και το 28% από την Temu σε μηνιαία βάση.

Ο Zakowicz επισημαίνει ότι εάν η Amazon επιθυμεί να ασκήσει πραγματική επιρροή, πρέπει να δημιουργήσει λόγους που θα ωθούν τους καταναλωτές να προτιμήσουν το Amazon Haul έναντι των άλλων επιλογών. Οι παράγοντες αυτοί μπορεί να περιλαμβάνουν βελτιωμένη εμπειρία πελατών, ταχύτερη αποστολή ή μοναδικές προσφορές.

Συμπληρωματικά, οι αυξανόμενες εμπορικές εντάσεις και οι δασμοί μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και των εμπορικών τους εταίρων, ιδιαίτερα της Κίνας, προσθέτουν επιπλέον προκλήσεις. Όπως σημειώνει η Omnisend, το Amazon Haul έκανε την εμφάνισή του σε μια περίοδο οικονομικών πιέσεων, καθώς οι δασμοί αυξάνονται. Αν οι κινεζικές εισαγωγές γίνουν πιο δαπανηρές, η νέα πλατφόρμα μπορεί να βρεθεί σε δυσχερή θέση, δυσκολεύοντας τον ανταγωνισμό με established παίκτες όπως η Temu και η Shein.

Από την πλευρά της, η διοίκηση της Amazon φαίνεται ικανοποιημένη με την τρέχουσα απόδοση και ήδη σχεδιάζει επέκταση του Amazon Haul σε νέες αγορές στο εγγύς μέλλον. Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι, η εταιρεία δεν επικεντρώνεται στον ανταγωνισμό, αλλά σίγουρα αναγνωρίζει τις απειλές που θέτουν ανταγωνιστές όπως η Temu.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play