Η Μύκονος, αναγνωρισμένος τουριστικός προορισμός, απογοήτευσε με την εκπροσώπησή της στην έκθεση ΙΤΒ Βερολίνου. Η φετινή συμμετοχή της Μυκόνου στην τουριστική έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου, η οποία θεωρείται η μεγαλύτερη παγκοσμίως με πάνω από 160.000 επισκέπτες και 10.000 εκθέτες, κρίνεται ως ιδιαίτερα απογοητευτική. Το νησί των ανέμων παρουσιάστηκε σαν φτωχός συγγενής, με έναν πάγκο πολύ μικρό για τις απαιτήσεις ενός τέτοιου διεθνούς γεγονότος.
Η υποβαθμισμένη του παρουσία σε αυτή τη σημαντική διοργάνωση, η οποία λειτουργεί ως βαρόμετρο για την τουριστική σεζόν, είναι αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα μετά από μία δύσκολη χρονιά για το νησί, όπως η περυσινή. Είναι ακόμα ασαφές αν ευθύνεται ο δήμος ή το υπουργείο Τουρισμού για την απογοητευτική εκπροσώπηση του νησιού.
Αντίθετα, η Αλβανία, ως τιμώμενη χώρα, και η Ισπανία με το εντυπωσιακό περίπτερο της Ανδαλουσίας κλέβουν την παράσταση. Από την ελληνική πλευρά, οι παρουσίες της Κω και της Κέρκυρας ξεχώρισαν με την προώθηση τους σε LCD οθόνες.
Η θλιβερή εικόνα της Μυκόνου δεν πέρασε απαρατήρητη στα social media, όπου οι αντιδράσεις ποικίλλουν. Ένας εκπρόσωπος τουριστικού ομίλου από τη Σαντορίνη δήλωσε: Λυπήθηκα γι’ αυτό που είδα. Η Μύκονος και η Σαντορίνη, κορυφαίοι προορισμοί παγκοσμίως, πρέπει να στριμωχτούν σε μικρά stand. Απαράδεκτο για τα brand που είμαστε.
Ένας εργαζόμενος στη Μύκονο σχολίασε την ανάγκη για καλύτερη υποδομή και καθαριότητα στο νησί, επισημαίνοντας ότι αυτό θα μπορούσε να καθιερώσει τον τόπο ως παγκόσμιο προορισμό.
Σύμφωνα με το Mykonos Live TV, η Μύκονος χρειάζεται να αναπτύξει τη δική της στρατηγική επικοινωνίας και προβολής, ώστε να μην παραμείνει φτωχός συγγενής.
Πηγή περιεχομένου: in.gr