Στο ποσό των 418,9 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Autohellas το εννεάμηνο του 2019 έναντι 361,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2018, καταγράφοντας αύξηση 15,9%.
Την ίδια περίοδο, τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (ΕBITDA) διαμορφώθηκαν στα 127,3 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 9,4%.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων (ΕΑΤ) ανήλθαν σε κέρδη 40,5 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 37,6 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2018 παρουσιάζοντας αύξηση 7,9%.
Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου κατά την 30/09/2019 έφτασαν τα 272,5 εκατ. ευρώ έναντι 245,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μέσα στο εννεάμηνο του 2019 πραγματοποιήθηκε επένδυση σε αγορές νέων αυτοκινήτων ύψους 143,9 εκατ. ευρώ. Ως αποτέλεσμα, ο συνολικός στόλος του ομίλου έχει αυξηθεί κατά 2.900 αυτοκίνητα σε σχέση με την 30/9/2018, φτάνοντας τα 47.600 αυτοκίνητα από τα οποία, τα 35.100 στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα 12.500 στις 7 χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος στο εξωτερικό.
Συνολικά, η δραστηριότητα των μισθώσεων σε Ελλάδα και στις θυγατρικές στο εξωτερικό σημείωσε αύξηση 3,7%.
Οι μακροχρόνιες μισθώσεις συνέχισαν να αναπτύσσονται με μεγαλύτερο ρυθμό στην Ελλάδα -αλλά και στις χώρες του εξωτερικού- ενώ οι βραχυχρόνιες μισθώσεις σημείωσαν επιβράδυνση, επηρεαζόμενες και από την πορεία των αεροπορικών αφίξεων που ήταν οριακά θετική στην Ελλάδα αλλά και σε κάποιες αγορές του εξωτερικού.
Η δραστηριότητα της πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ως συμπληρωματική δραστηριότητα των μισθώσεων, εμφανίστηκε ενισχυμένη κατά 13.2% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Παράλληλα, η δραστηριότητα της εμπορίας αυτοκινήτων, ανταλλακτικών και υπηρεσιών συνεισέφερε συνολικά 219,9 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου έναντι 172,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους παρουσιάζοντας αύξηση 27,6%, συμβάλλοντας με ποσοστό της τάξεως του 53% στον κύκλο εργασιών του ομίλου. Το ποσοστό αύξησης του κλάδου της εμπορίας των αυτοκινήτων ξεπέρασε σημαντικά το ποσοστό αύξησης της αγοράς, το οποίο κυμάνθηκε στο 10% διευρύνοντας το μερίδιο που κατέχει στην ελληνική αγορά τόσο σε επίπεδο εισαγωγής χονδρικής όσο και λιανικών πωλήσεων.