Bluesky: Πώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης απέκτησε 700.000 νέους χρήστες μετά τις εκλογές των ΗΠΑ

Bluesky: Πώς η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης απέκτησε 700.000 νέους χρήστες μετά τις εκλογές των ΗΠΑ

Main Content:

Ανακαλύψτε πώς το Bluesky κατάφερε να προσελκύσει 700.000 νέους χρήστες, προσφέροντας έναν ασφαλέστερο χώρο για κοινωνική δικτύωση.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Bluesky πέτυχε να αποκτήσει περισσότερους από 700.000 νέους χρήστες την εβδομάδα μετά τις εκλογές των ΗΠΑ, καθώς οι χρήστες αναζητούν διέξοδο από την παραπληροφόρηση και τις προσβλητικές δημοσιεύσεις στο X. Η ταχεία αυτή ανάπτυξη, κυρίως από τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο, βοήθησε το Bluesky να φτάσει τους 14,5 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, από 9 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο. Ο ερευνητής κοινωνικών μέσων Άξελ Μπρουνς επισήμανε ότι η πλατφόρμα προσφέρει ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα για το μπλοκάρισμα ή την αναστολή προβληματικών λογαριασμών και την αντιμετώπιση απρεπούς συμπεριφοράς.

Έχει αναδειχθεί σε ένα καταφύγιο για χρήστες που επιθυμούν να βιώσουν την εμπειρία των κοινωνικών δικτύων χωρίς την ακροδεξιά δραστηριότητα και την παραπληροφόρηση. Καθώς η πιο φιλελεύθερη κοινότητα του Twitter φαίνεται να έχει μετακινηθεί μαζικά στο Bluesky, η εταιρεία, που ξεκίνησε ως ένα πρότζεκτ μέσα στο Twitter και έγινε ανεξάρτητη το 2022, υπό την ηγεσία της CEO Τζέι Γκρέιμπερ, συνεχίζει να επωφελείται από τη δυσαρέσκεια προς το X.

Το Bluesky απέκτησε 3 εκατομμύρια νέους χρήστες την εβδομάδα μετά την αναστολή του X στη Βραζιλία, με επιπλέον 1,2 εκατομμύρια νέους χρήστες να προστίθενται αμέσως μετά την ανακοίνωση που επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν δημοσιεύσεις από μπλοκαρισμένους λογαριασμούς. Η εκπρόσωπος του Bluesky, Έμιλι Λιου, δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουν όλους αυτούς τους νέους χρήστες, ενισχύοντας τη θέση τους ως δεύτεροι μετά το Threads στην κατηγορία των κοινωνικών δικτύων στο App Store των ΗΠΑ.

Loading

Play