Ανακαλύψτε τις απόψεις του Χάιντς Έμιγκχολτς για τη φύση του ανθρώπινου existence και τις σύγχρονες προκλήσεις. Η οπτική σύνθεση του Χάιντς Έμιγκχολτς και το καδράρισμα, το οποίο δημιουργεί μια φαινομενολογική σχέση με τον χώρο, αγνοεί τη συμβατική καθετότητα και την κεντρική προοπτική. Ο οπτικός χώρος είναι πάντα κατοικημένος στις ταινίες αντί να είναι άδειος, γεγονός που αναδεικνύει την έννοια ότι όπου υπάρχει χώρος, υπάρχει και ένα σώμα που τον ορίζει.
Ο Χάιντς Έμιγκχολτς γεννήθηκε το 1948 κοντά στη Βρέμη της Γερμανίας. Ξεκίνησε να γυρίζει ταινίες το 1968 και εργάζεται ως σκηνοθέτης, καλλιτέχνης, συγγραφέας και παραγωγός. Ειδικότερα, το έργο του Κουστούμι συνδυάζει ειρωνικό χιούμορ με φιλοσοφικά ζητήματα. Η ταινία επικεντρώνεται γύρω από τον Γέρο Λευκό Άνδρα, ο οποίος αναζητεί την αλήθεια της ανθρώπινης ύπαρξης σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.
Η αλήθεια δεν είναι αυθεντική. Η αυθεντικότητα είναι του κώλου. Αυτός ο σχολιασμός αντικατοπτρίζει την αντίληψη του Έμιγκχολτς για την επικρατούσα κοινωνική πραγματικότητα και την αλληλεπίδραση της τεχνολογίας με την ανθρώπινη φύση.
Πηγή περιεχομένου: in.gr