Συναυλίες Coldplay στο Χονγκ Κονγκ προσελκύουν 200.000 θεατές, ενισχύοντας την τοπική οικονομία. Στις πρόσφατες εμφανίσεις τους στο Χονγκ Κονγκ, οι Coldplay συγκέντρωσαν ένα εντυπωσιακό πλήθος 200.000 ατόμων στο νέο αθλητικό πάρκο Kai Ta. Οι συναυλίες αποτέλεσαν μέρος της παγκόσμιας περιοδείας τους Music of the Spheres και σηματοδότησαν τα πρώτα μεγάλης κλίμακας μουσικά γεγονότα στον νέο χώρο χωρητικότητας 50.000 θεατών, ο οποίος άνοιξε τις πύλες του τον Μάρτιο, μετά από πολυάριθμες καθυστερήσεις. Από τις 8 έως τις 12 Απριλίου, το Kai Ta μετατράπηκε σε επίκεντρο ενός τετραήμερου φεστιβάλ πολιτισμού, με θαυμαστές να καταφθάνουν όχι μόνο από το Χονγκ Κονγκ, αλλά και από άλλες χώρες της Ασίας. Πολλοί επισκέπτες συνδύασαν τις συναυλίες με ταξίδια αναψυχής, εξερευνώντας την πόλη, δοκιμάζοντας την τοπική κουζίνα και συμμετέχοντας σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Η επίδραση στην οικονομία του Χονγκ Κονγκ ήταν άμεση. Σύμφωνα με το Συμβούλιο Τουρισμού, οι συναυλίες των Coldplay συνέβαλαν στην εισροή περίπου 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην τοπική οικονομία. Οι επισκέπτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια Χονγκ Κονγκ την ημέρα, ενισχύοντας τον ξενοδοχειακό, γαστρονομικό και εμπορικό κλάδο.
Το Χονγκ Κονγκ επενδύει σε εκδηλώσεις μεγάλης κλίμακας, καθώς επιδιώκει να καθιερωθεί ως κορυφαίος ασιατικός προορισμός για συναυλίες παγκόσμιας εμβέλειας, αθλητικά τουρνουά και πολιτιστικά θεάματα. Για παράδειγμα, στα τέλη Μαρτίου, όταν η Art Basel Hong Kong 2025 και το τουρνουά ράγκμπι Hong Kong Sevens πραγματοποιήθηκαν ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς επιβάτες στο τελεφερίκ Ngong Ping 360 ήταν επισκέπτες από άλλες πόλεις, ενώ τα πολυτελή ξενοδοχεία κατέγραψαν σχεδόν πλήρη πληρότητα, ανέφερε η Γραμματέας Πολιτισμού, Τουρισμού και Αθλητισμού του Χονγκ Κονγκ, Ροζάνα Λο Σουκ-πούι στην εφημερίδα China Daily.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr
