Διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη: Η Ελλάδα πίσω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Διαδικτυακές αγορές στην Ευρώπη: Η Ελλάδα πίσω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Η έρευνα της Eurostat αποκαλύπτει την κατάσταση των διαδικτυακών αγορών στην ΕΕ και θέτει την Ελλάδα σε κατώτερη θέση. Σχεδόν δύο στους τρεις ή το 58,1% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών στην ΕΕ ανέφεραν ότι είχαν προβεί σε διαδικτυακές αγορές τους 3 μήνες του 2023 που προηγήθηκαν της έρευνας, όπως αναφέρει η Eurostat. Στην Ελλάδα, καμία περιοχή δεν υπερβαίνει τον μέσο ευρωπαϊκό όρο του 58,1% στις διαδικτυακές αγορές. Το υψηλότερο ποσοστό καταγράφηκε στην Αττική με 54,1%, ενώ οι περιοχές της Βόρειας Ελλάδας και της Κρήτης ακολούθησαν με ποσοστά 48,1% και 45,7% αντίστοιχα.

Η κατάσταση σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες είναι εντελώς διαφορετική. Το 2023, υπήρχαν 21 περιφέρειες της ΕΕ όπου τουλάχιστον το 80,0% των ατόμων ηλικίας 16-74 ετών είχαν πραγματοποιήσει διαδικτυακές αγορές. Οι κορυφαίες περιοχές βρέθηκαν όλες στην Ολλανδία, με την Ουτρέχτη να καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό 87,8%.

Αντίθετα, στην Ελλάδα και τις γειτονικές χώρες, όπως η Βουλγαρία και η Ρουμανία, η συμμετοχή του πληθυσμού στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει κάτω από το 35,0%. Αυτό υποδηλώνει προκλήσεις στην ανάπτυξη της διαδικτυακής αγοραστικής κουλτούρας.

Loading

Play