Διαφήμιση: Περικοπές δαπανών προγραμματίζουν οι εταιρείες λόγω των δασμών

Διαφήμιση: Περικοπές δαπανών προγραμματίζουν οι εταιρείες λόγω των δασμών

Οι διαφημιστικές εταιρείες προγραμματίζουν περικοπές δαπανών λόγω της αβεβαιότητας στην αγορά και των αυξανόμενων δασμών. Οι διαφημιστικές εταιρείες προετοιμάζονται για σημαντική μείωση των δαπανών μάρκετινγκ, καθώς οι προοπτικές για το 2025 δείχνουν ολοένα και πιο αβέβαιες. Αν και οι εταιρείες όπως η Publicis Groupe και η Omnicom Group διαψεύδουν ότι η αβεβαιότητα για τους δασμούς έχει ήδη επηρεάσει τους προϋπολογισμούς τους, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο περικοπών στο άμεσο μέλλον. Η οικονομική κατάσταση των πελατών τους, επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Publicis, Arthur Sadoun, είναι δύσκολη, κυρίως λόγω των δασμών, του πληθωρισμού και του αυξανόμενου γεωπολιτικού ρίσκου.

Παρά το γεγονός ότι οι αριθμοί της εταιρείας δεν αντικατοπτρίζουν ακόμα μείωση, οι πελάτες ενδέχεται να προχωρήσουν σε περικοπές διαφημιστικών δαπανών για το υπόλοιπο του έτους. Ορισμένες εταιρείες, όπως η Forvia SE, ήδη επαναξιολογούν τους προϋπολογισμούς τους, μειώνοντας έξοδα μάρκετινγκ και ταξιδιών, καθώς αναμένονται επιπτώσεις από τους δασμούς στις επιχειρήσεις τους.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, που είναι ιδιαίτερα ευάλωτη σε έναν εμπορικό πόλεμο, αναμένεται να είναι μία από τις πρώτες που θα περιορίσουν τις διαφημιστικές δαπάνες. Ο αναλυτής Craig Huber αναφέρει ότι είναι μια λογική απόφαση να περικοπεί ο διαφημιστικός προϋπολογισμός σε αβέβαιες συνθήκες, καθώς είναι ευκολότερο από την απόλυση εργαζομένων ή το κλείσιμο καταστημάτων.

Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, η Publicis προβλέπει αύξηση των καθαρών οργανικών πωλήσεων κατά 4% έως 5% για το έτος, αν και οι αναλυτές θεωρούν ότι οι προσδοκίες τους είναι χαμηλότερες από τον μέσο όρο. Οι WPP Plc δεν έχουν δει ακόμα πελάτες να αποσύρονται από τις διαφημίσεις, αλλά προειδοποιούν για πιθανές μειώσεις πωλήσεων φέτος.

Οι κινέζοι κολοσσοί ηλεκτρονικού εμπορίου Temu και Shein έχουν ήδη μειώσει σημαντικά τις διαφημιστικές τους δαπάνες στις ΗΠΑ, αναμένοντας τις επιπτώσεις των νέων δασμών, και οι τάσεις στον τομέα της ψηφιακής διαφήμισης δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις επαναξιολογούν τις δαπάνες τους, εστιάζοντας σε πιο αποδοτικές επιλογές.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play