Η ελληνική εταιρεία Convert Group διακρίθηκε ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη από τους Financial Times. Η αξιολόγηση έγινε με βάση τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης των εσόδων πενταετίας (Compound Annual Growth Rate). Η Convert Group με 77% CAGR τοποθετείται από τους Financial Times στη θέση 381 της λίστας. Ταυτόχρονα, αναδεικνύεται ως η ταχύτερη αναπτυσσόμενη εταιρεία Market Intelligence στην Ευρώπη.
Πρόσφατη μελέτη της NielsenIQ αναφέρει ότι το 2020 οι καταναλωτές αγόρασαν μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου καταναλωτικά αγαθά αξίας 90 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 50% σε σχέση με το 2019. Στην λίστα των Financial Times αποτυπώνεται η αυξημένη ζήτηση υπηρεσιών στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και των data & analytics, εκεί ακριβώς όπου η Convert Group έχει προσανατολίσει τη διεθνή στρατηγική της. Ήδη η ελληνική εταιρεία συμπεριλαμβάνει στο πελατολόγιό της σε χώρες που δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, Αφρική και Λατινική Αμερική μεγάλες πολυεθνικές όπως Bayer, J&J, GSK, LOreal, P&G, Unilever, Nestle, RB, Henkel, Beiersdorf, Pierre Fabre, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, CocaCola-Company, Kelloggs, Colgate Palmolive, Perrigo και εκατοντάδες online φαρμακεία & λιανεμπόρους όπως Ahold Delhaize, Carrefour και Sephora.
Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group σχολίασε σχετικά: “Είμαστε περήφανοι που είμαστε στην λίστα των Financial Times μαζί με εταιρείες μεγάλου βεληνεκούς από ολόκληρη την Ευρώπη. Αν και η δραστηριότητα μας τα τελευταία χρόνια δε γνωρίζει σύνορα, κάθε μικρή και μεγάλη αναγνώριση σαν αυτήν, εδραιώνει παγκοσμίως στον επιχειρηματικό και τεχνολογικό κόσμο όχι μόνο την Convert Group, αλλά και την Ελλάδα. Η συγκεκριμένη αναγνώριση μας βρίσκει λίγους μήνες μετά την πώληση του συμβουλευτικού μας τμήματος στην ΕΥ, και μια ανάσα πριν από το λανσάρισμα του παγκοσμίου Data Marketplace. Ενός εγχειρήματος που θα μεταμορφώσει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κάνοντας πραγματικότητα το όραμα που μοιραζόμαστε όλοι οι Converters: να δημιουργήσουμε το διεθνές οικοσύστημα δεδομένων μέσα από το οποίο προμηθευτές και έμποροι θα συνεργάζονται για να δημιουργούν αξία στο ηλεκτρονικό εμπόριο”.