Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η νεότερη γενιά δυσκολεύεται με απλές εργασίες, επενδύοντας χρήματα σε επαγγελματίες. Ένας στους πέντε συμμετέχοντες ηλικίας 18 έως 27 ετών, γνωστοί ως Gen Z, δεν γνωρίζει τι είναι ένα γαλλικό κλειδί, σύμφωνα με έρευνα της αγγλικής εταιρίας Halfords. Σχεδόν το ένα τέταρτο αυτής της ηλικιακής ομάδας δεν μπορεί να αλλάξει μια λάμπα στο φωτιστικό οροφής, χαρακτηρίζοντας τη διαδικασία ως επικίνδυνη. Αυτή η κατάσταση αποκαλύπτει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η νεότερη γενιά σε βασικές DIY (Do It Yourself) εργασίες.
Εκτιμάται ότι τα μέλη της Gen Z ξοδεύουν περίπου 1.300 λίρες ετησίως για την πρόσληψη επαγγελματιών που εκτελούν απλές εργασίες, ποσό που είναι σημαντικά υψηλότερο από τον βρετανικό μέσο όρο των 622 λιρών και 253 λιρών για άτομα ηλικίας 60 έως 78 ετών, σύμφωνα με στοιχεία του Sky News. Η έρευνα αποκάλυψε ότι η νεότερη γενιά προτιμά να αναθέτει τέτοιες δουλειές σε επαγγελματίες ή γονείς, καθώς δεν διαθέτει τις βασικές γνώσεις. Λιγότερο από τα δύο τρίτα των συμμετεχόντων δηλώνουν σίγουροι για την ικανότητά τους να καθαρίσουν ένα αυτοκίνητο, και πολλοί από αυτούς θα προτιμούσαν να ζητήσουν βοήθεια από τους γονείς τους.
Ο Andy Turbefield της Halfords σχολίασε ότι τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν την απώλεια βασικών δεξιοτήτων μεταξύ των νεότερων γενιών. Ειδικότερα, οι γνώσεις σχετικά με την οδήγηση φαίνεται να υποχωρούν, με αρκετούς νέους να διστάζουν ακόμη και να αναλάβουν απλές εργασίες όπως η αντικατάσταση των υαλοκαθαριστήρων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr