Εγκαινιάστηκε από τον Γ. Πατούλη το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα μεταφορών της Περιφ. Αττικής

Εγκαινιάστηκε από τον Γ. Πατούλη το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα μεταφορών της Περιφ. Αττικής

Δραστική μείωση στο χρόνο εξυπηρέτησης των πολιτών και μείωση της γραφειοκρατίας, θα επιτυγχάνεται με τη λειτουργία του  Κέντρου Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, το ποίο εγκαινίασε σήμερα ο περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης. 
Με τη νέα υπηρεσία, σημείωσε ο περιφερειάρχης «τηρούμε τη δέσμευσή μας για μείωση της γραφειοκρατίας και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, μειώνοντας το χρόνο διεκπεραίωσης υποθέσεων από τέσσερις μήνες σε 15 ημέρες». 
Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του υφυπουργού Απλούστευσης Διαδικασιών, Γ. Γεωργαντά, του γ.γ. Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Σταθόπουλου, του εμπνευστή των ΚΕΠ  και πρώην υπουργού Σ. Μπένου, του πρώην υφυπουργού, Α. Ανδρεουλάκου, δημάρχων, του αρμόδιου αντιπεριφερειάρχη, Β. Γιαννακόπουλου, αντιπεριφερειαρχών, περιφερειακών συμβούλων, αντιδημάρχων και εκπροσώπων φορέων. 
Με τη λειτουργία του Κέντρου μπαίνει τέλος στη γραφειοκρατία και στην αναμονή σε ουρές, σημείωσε ο περιφερειάρχης, καθώς οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ της περιοχής τους και αυτά με τη σειρά τους θα δίνουν απάντηση σε 15 ημέρες αφού έχουν ζητήσει  τα σχετικά έγγραφα από το ΚΕΠ της Περιφέρειας.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών από τους 4000 πολίτες που προσέρχονται στις υπηρεσίες της καθημερινά, οι περισσότεροι θα επωφεληθούν  από τη νέα υπηρεσία. Σε πρώτη φάση έχουν ενταχθεί στο σύστημα 77 ΚΕΠ α σύντομα θα ενταχθούν και τα υπόλοιπα 74 που λειτουργούν στους δήμους της Περιφέρειας 
«Στόχος μας να καταφέρουμε όλες οι υπηρεσίες μας να προσφέρονται στους πολίτες ψηφιακά και από απόσταση», τόνισε ο κ. Πατούλης. Υπογράμμισε ότι το σχέδιο της νέας διοίκησης στηρίζεται σε δύο πυλώνες, αυτόν της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με στόχο τη ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών και στον δεύτερο που είναι το μοντέλο διάρθρωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας.
«Δεν πρέπει να ζήσουμε ξανά καταστάσεις ντροπής, σαν αυτές που βίωσαν πάνω από 90.000 συμπολίτες μας, που περίμεναν επί πολλούς μήνες για να πάρουν ή να ανανεώσουν το δίπλωμά τους. Και επειδή διαχειριστήκαμε με επιτυχία την δυσάρεστη αυτή κατάσταση, αποφασίσαμε να πάμε ένα βήμα παραπέρα», τόνισε ο κ. Πατούλης
Ολοκληρώνοντας τον χαιρετισμό του υπογράμμισε ότι μέσα από τη νέα υπηρεσία αφενός θα βελτιωθεί η σχέση συνεργασίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής, με τα ΚΕΠ των Δήμων και αφετέρου θα διασφαλιστεί καλύτερος έλεγχος της λειτουργίας των υπηρεσιών μεταφορών της Περιφέρειας.
Από την πλευρά τους ο υφυπουργός Απλούστευσης Διαδικασιών, Γ. Γεωργαντάς και ο γ.γ. Μεταφορών υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Σταθόπουλος, χαιρέτισαν τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Περιφέρειας και επισήμαναν την ανάγκη κεντρική διοίκηση και τοπική αυτοδιοίκηση να συνεργαστούν δημιουργικά για την μετάβαση της δημόσιας διοίκησης στην ψηφιακή εποχή. 
Ο αντιπεριφερειάρχης, Βασίλης Γιαννακόπουλος, στο χαιρετισμό του επισήμανε ότι οι βασικές αρχές της Περιφέρειας συνίστανται σε τρείς βασικούς πυλώνες: Στην οδική ασφάλεια, στη διαφάνεια με έμφαση στις εξετάσεις για την απόκτηση διπλώματος και στη ψηφιακή αναβάθμιση και ενίσχυση με ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών μεταφορών ώστε να περιοριστούν δραστικά τα γραφειοκρατικά εμπόδια». 
Ο γενικός διευθυντής Μεταφορών και Επικοινωνιών, Η. Δόλγυρας επισήμανε ότι «μετά από 20 χρόνια ζωής του θεσμού των ΚΕΠ η Περιφέρεια παρεμβαίνει σήμερα και δίνει νέα αξία και υπόσταση στη λειτουργία τους. «Φιλοδοξούμε να διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά το μεγαλύτερο μέρος των υποθέσεων των πολιτών και να μειωθεί στο απολύτως αναγκαίο η φυσική παρουσία τους, στις υπηρεσίες».
Τέλος ο  Σ. Μπένος και ο συνεχιστής του Α. Ανδρεουλάκος,  επισήμαναν ότι το όραμα λειτουργίας των ΚΕΠ επιβεβαιώνεται καθημερινά καθώς χιλιάδες πολίτες απαλλάχθηκαν από την γραφειοκρατία και την αναμονή σε ουρές.

Κ.Ρ. 

©Πηγή: amna.gr

Loading