Οι εκλογές στη Γερμανία πλησιάζουν, με τα κόμματα να διαμορφώνουν στρατηγικές για τις κρίσιμες αναμετρήσεις. Στα γερμανικά κόμματα απομένουν μόλις 66 ημέρες μέχρι τις πρόωρες εκλογές της 23ης Φεβρουαρίου. Η πολιτική σκηνή ήδη αποκτά σαφείς γραμμές διαχωρισμού, με το μέτωπο της Κεντροδεξιάς, εκπροσωπούμενο από τη Χριστιανική Ένωση και τους Φιλελεύθερους, να αντιπαρατίθεται στην Κεντροαριστερά, που συνενώνει τους Σοσιαλδημοκράτες και τους Πράσινους. Παράλληλα, ένα τρίτο μέτωπο, αποτελούμενο από λαϊκιστές και ακροδεξιούς, όπως το AfD και το νέο αριστερό κόμμα της Σάρα Βάγκενκνεχτ, αντιτίθεται σε όλους τους άλλους.
Το CDU υποστηρίζει τη διατήρηση του φρένου χρέους, ενώ το SPD δεσμεύεται για τη σταθερότητα των συντάξεων και την προστασία των θέσεων εργασίας. Η αναταραχή αυτή αποτυπώθηκε και στην πρόσφατη συζήτηση στη Μπούντεσταγκ, όπου αμφισβητήθηκε η εμπιστοσύνη προς τον καγκελάριο Ολαφ Σολτς, ενώ η παρουσίαση των εκλογικών προγραμμάτων των κομμάτων ενίσχυσε τις εντυπώσεις.
Η Χριστιανική Ένωση, με υποψήφιο καγκελάριο τον Φρίντριχ Μερτς, επισημαίνει μέσω ενός 79σελιδου προσχεδίου τι θα αλλάξει αν κερδίσει τις εκλογές: προγραμματίζει μείωση φόρων και κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης που ισχύει από την επανένωση της Γερμανίας. Επιπλέον, αποκλείει περικοπές στις συντάξεις, προτείνοντας φορολογικά κίνητρα για όσους επιθυμούν να συνεχίσουν να εργάζονται μετά τη συνταξιοδότηση.
Το SPD ξεκινά την προεκλογική εκστρατεία με το σύνθημα: Περισσότερα για εσάς. Καλύτερα για τη Γερμανία, υποσχόμενο σταθερότητα συντάξεων και ενίσχυση οικογενειών. Εν μέσω αυτών των προγραμμάτων, η διαχείριση της ψηφιακής εποχής γίνεται επίσης κεντρικό σημείο της προεκλογικής εκστρατείας, με την παρουσίαση QR κωδικών για τις υποψηφιότητες και τις βασικές θεματικές προτάσεις των κομμάτων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr