Συνεχίζουν το όργιο παραβάσεων οι εισπρακτικές εταιρίες

Πρόστιμα για σειρά παραβάσεων μοίρασε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών.

propoli

Συνολικά επιβλήθηκαν 21 διοικητικές κυρώσεις ύψους 160.500 ευρώ, για παραβάσεις που βεβαιώθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Οι συχνές παραβάσεις των εισπρακτικών εταιριών σε βάρος των οφειλετών:

Διαπιστώθηκαν παραβάσεις για συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών – καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους τηλεφωνικούς καταλόγους -, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας, όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη ενημέρωση κ.λ.π.

Ομάδα εργασίας για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συγκροτεί ομάδα εργασίας με σκοπό να προσδιοριστούν οι ανάγκες για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου (ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012).

Το πόρισμα της ομάδας θα τεθεί σε διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε οι διατάξεις να κατατεθούν στη Βουλή το φθινόπωρο.

Loading