Στα έργα που υλοποιεί ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) στη Μακεδονία και τη Θράκη αλλά και ιδιαίτερα, στη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε οΑναστάσιος Μάνος, διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΔΗΕ.
«Σε όλη την περιφέρεια της Μακεδονίας – Θράκης, ο ΔΕΔΔΗΕ επενδύει περί τα 2,2 εκατομμύρια ευρώ υλοποιώντας 18 έργα για υπογειώσεις σε δίκτυο χαμηλής και μέσης τάσης που ξεπερνά τα 20 χιλιόμετρα» τόνισε ο κ .Μάνος μιλώντας σε εκδήλωση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ΄. Ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΔΔΗΕ πρόσθεσε επίσης ότι διανύουμε μια περίοδο ψηφιοποίησης της ενέργειας με τεράστια οφέλη στο περιβάλλον.
Ο κ. Μάνος συνέχισε προσθέτοντας πως «προκειμένου να εκσυγχρονιστεί και να αναβαθμιστεί το δίκτυο της πόλης, ο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία τριετία έχει υλοποιήσει έργα αναβάθμισης, έχει διπλασιάσει τους τηλεχειριζόμενους υποσταθμούς μέσης- χαμηλής τάσης και τριπλασιάσει τα ενδεικτικά διέλευσης σφάλματος στο υπόγειο δίκτυο μέσης τάσης. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνονται οι χρόνοι αποκατάστασης, βελτιώνεται η ποιότητα της παραγόμενης ενέργειας, είναι η πόλη σταδιακά όλο και πιο έξυπνη».
Τι ακριβώς αναβαθμίζεται στο δίκτυο της Θεσσαλονίκης την τελευταία διετία
Σύμφωνα με τον κ. Μάνο, την τελευταία διετία υλοποιούνται στη Θεσσαλονίκη έργα διασυνδέσεων μέσης τάξης, με 28 διασυνδέσεις που αφορά στο 43% των υπόγειων γραμμών του πολεοδομικού συγκροτήματος ενώ έχουν δημιουργηθεί έξι χιλιόμετρα νέου υπόγειου δικτύου, με ταυτόχρονη αναβάθμιση 52 υποσταθμών.
«Αυτό σημαίνει», ανέφερε, «ότι όλες οι διασυνδέσεις και αυτοματισμοί που αναφέραμε, σε περίπτωση μιας βλάβης, έχουμε μείωση εύρεσης χρόνου βλάβης έως και 70% και αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης».
«Καθαρές» μετακινήσεις
Στις «καθαρές» μετακινήσεις αναφέρθηκε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών Αλεξάνδρα Σδούκου τονίζοντας ότι το πρώτο 7μηνο του 2021 επετεύχθη ο στόχος που τέθηκε για την τρέχουσα χρονιά για τις ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ενώ, από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Αύγουστο του 2021, υπερδιπλασιάστηκαν τα σημεία φόρτισης τέτοιου είδους οχημάτων στη χώρα, φτάνοντας τα 650.
«Λειτουργεί πλέον ένας φορτιστής ανά 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επόμενο στόχο, την ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης σε πιάτσες των ταξί».
Ναυτιλία και σύγχρονα λιμάνια
Για τη ναυτιλία ως ρυθμιστή της παγκόσμιας οικονομίας μίλησε ο Γενικός Γραμματέας λιμένων, λιμενικής πολιτικής και ναυτιλιακών επενδύσεων του υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής Ευάγγελος Κυριαζόπουλος σημειώνοντας ότι «οι κραδασμοί στο εμπόριο, προκαλούν κραδασμό στην τσέπη μας».
Σύμφωνα πάντως με τον αντιπρόεδρο Β΄ της ΡΑΕ Δημήτρη Φούρλαρη, «τα σύγχρονα λιμάνια έχουν στόχο τις μηδενικές εκπομπές και τη φθηνή και καθαρή ενέργεια, με σχεδιασμό της εκτίμησης ετήσιας κατανάλωσης ενός λιμένα».
- Ποιες θα είναι οι εξελίξεις με τις δικαστικές υποθέσεις του Τραμπ πριν από τις εκλογές του 2020;
- Σεισμική δόνηση κοντά στην Κάσο
- Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, Inster, προσφέρει αυτονομία έως 370 χιλιόμετρα
- ΣΥΡΙΖΑ: Ανάμεσα σε κρίσιμες αποφάσεις και προκλήσεις ενόψει των προεδρικών εκλογών
- Η αμερικανική παρέμβαση και οι συνέπειές της για τη Δυτική Συμμαχία
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr