Ανακοινώσεις σήμερα από Πλεύρη-Κεραμέως – Η πλειοψηφία των ειδικών του υπουργείου Υγεία που θα συνεδριάσουν στις 2 τάσσονται υπέρ της επιστροφής των μαθητών στις αίθουσες στις 10 Ιανουαρίου
Κλείδωσε το άνοιγμα των σχολείων για τις 10 Ιανουαρίου με αυξημένο τέστινγκ από 2 σε 3 self test και αλλαγή υγειονομικού πρωτοκόλλου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.
Σήμερα οι ανακοινώσεις μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής στις 14:00.
Οι επιστημονικές απόψεις διίστανται πάντως για το άνοιγμα των σχολείων. Κάποιοι ειδικοί θεωρούν πως οι εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές θα αποτελούν έξτρα ενεργοποιημένες υγειονομικές βόμβες για τη μετάδοση κορωνοιού από τα σχολεία στα σπίτια καθώς είναι στην πλειοψηφία τους ανεμβολίαστοι. Άλλοι υποστηρίζουν ότι η λειτουργία των σχολείων δεν θα αποτελέσει περαιτέρω επιδημιολογική επιβάρυνση καθώς οι μαθητές είναι η ομάδα που υποβάλλεται στον πλέον συστηματικό και δομημένο έλεγχο, μέσω του self test και του rapid test, επί μήνες.
Τρεις βασικοί λόγοι για την επιστροφή των μαθητών
Οι λόγοι είναι παιδαγωγικοί, καθώς οι μαθητές δεν γίνεται να μείνουν πίσω στα μαθήματά τους, ψυχολογικοί, γιατί τα παιδιά πρέπει να βρίσκονται στο σχολικό περιβάλλουν και το κυριότερο επιδημιολογικοί, καθώς οι ειδικοί θεωρούν πως είναι καλύτερος ο έλεγχος της επιδημιολογικής κατάστασης όταν οι μαθητές είναι σε ελεγχόμενο περιβάλλον, όπως είναι το σχολείο.
Σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις θα οριστικοποιηθούν εντός της ημέρας, με τις σχετικές ανακοινώσεις να αναμένονται σήμερα και να βάζουν τέλος στη σεναριολογία για τις σχολικές Μονάδες.
Δείτε επίσης: Αυτό είναι το σχέδιο για τα σχολεία – Προκρίνεται η δια ζώσης διδασκαλία
- Δημοτικό θέατρο Πειραιά: Ιστορικοί χώροι ανοίγουν για μια μοναδική εικαστική δράση
- Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Athens Kallithea στο ΟΑΚΑ
- Ισραήλ: Κατηγορεί τον Πάπα για διπλή στάθμιση μετά τις δηλώσεις του για τη βαρβαρότητα στη Γάζα
- Τέλη κυκλοφορίας: Δεν θα υπάρξει παράταση, προειδοποιεί το υπουργείο Οικονομικών
- Η ταινία «Γενετικά Κατώτεροι» των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Εξαμιλίων Κορινθίας κατακτά το 1ο βραβείο σε διεθνή μαθητικό διαγωνισμό