Η κατάληψη γίνεται ως ένδειξη διαμαρτυρίας
Κατάληψη της Κοσμητείας της Σχολής Θετικών Επιστημών πραγματοποιούν από σήμερα το πρωί άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου ως ένδειξη διαμαρτυρίας στην νέα εκκένωση κατάληψης από την Αστυνομία.
Την ίδια ώρα, πραγματοποιούν και συγκέντρωση υποστήριξης των καταλήψεων που εκκενώθηκαν εντός του Πανεπιστημίου, ενώ δεν επιτρέπεται η είσοδος των υπαλλήλων των σχολών στον χώρο. Αργότερα ενδέχεται να πραγματοποιηθεί και πορεία διαμαρτυρίας.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: 15 συλλήψεις στο ΑΠΘ – Τι αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. (vid)
- Μουντιάλ 2026: Οι φανέλες γίνονται καμβάς πολιτισμού και ταυτότητας
- Μουντιάλ 2026: Οι φανέλες μετατρέπονται σε βιογραφικά καριέρας με τα νέα διακριτικά της FIFA
- Αγγλία και Γκάνα μένουν στο 0-0 στη Βοστώνη
- Καθολικά και αναδρομικά: Οι σημαντικές εξελίξεις στα κόκκινα δάνεια
- Κεντίρα: Η εκπροσώπηση αδελφών με διαφορετικές εθνικές ομάδες είναι η νέα πραγματικότητα του ποδοσφαίρου
![]()

