Εκατοντάδες είναι τα παράπονα για τη διάσημη ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz – Χρήστες κατέβαλαν ποσά χωρίς να λάβουν το προϊόν .
Ένας νεαρός περιγράφει σε βίντεο μια αναξιόπιστη πρακτική από πλευράς της πλατφόρμας αναφέροντας πως αγόρασε μια τηλεόραση, κατέβαλε το απαιτούμενο χρηματικό ποσό, δεν έλαβε ποτέ όμως ούτε τη συσκευή ούτε τα χρήματά του πίσω. Συγκεκριμένα αυτό αφορά την επιχείρηση «365shop» με την οποία το Skroutz συνεργάζεται.
Ο νεαρός, αφού ξεκαθαρίζει ότι η ιστοσελίδα της συγκεκριμένης επιχείρησης δεν είχε αρνητικές κριτικές, υπογραμμίζει ότι ουδέποτε θα έκανε την αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz.
Μετά την απώλεια σημαντικού χρηματικού ποσού, είδε παράλληλα και απουσία ανάληψης ευθυνών από την Skroutz που δεν προτίθετο να προφέρει βοήθεια, μόνο τον παρότρυνε να προβεί σε μήνυση προς την επιχείρηση «365shop».
Η «365shop» έκλεισε μάλιστα τη σελίδα της και «κατέβηκε» από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.
Ο νεαρός, στο σχετικό βίντεό του, αποκαλύπτει ότι δεκάδες είναι οι περιπτώσεις που έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης, ενώ σύμφωνα με τοπική ιστοσελίδα του Βόλου δεκάδες κάτοικοι της περιοχής έπεσαν στην ηλεκτρονική παγίδα, χάνοντας χιλιάδες ευρώ.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Skroutz
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».
Δείτε επίσης: Στον Άρειο Πάγο κρεοπώλης ο οποίος «διαταράσσει την ψυχική υγεία μιας γυναίκας» επειδή χρησιμοποιεί…μπαλτά!
- Πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τη διαχείριση των αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας
- Ραγδαία επιδείνωση του καιρού: Ισχυρές καταιγίδες και χιονοπτώσεις στην Αττική
- Η DEMO προάγει την Καθολική Υγειονομική Κάλυψη και καλεί τους παγκόσμιους ηγέτες σε δράση
- Παραδοσιακά κάλαντα θα ακούσει η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά
- Η ευχαρίστηση του Ενρίκε από την αντίδραση και την πρόκριση