Μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, χωρίς ταλαιπωρία και καθυστερήσεις, από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, όπως αναφέρει η διοίκηση του φορέα σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού μονιμοποιήθηκε, πριν από λίγους μήνες, καθώς επιτυγχάνει την εξάλειψη των πολύωρων καθυστερήσεων και τις ουρές στα γκισέ των υποκαταστημάτων και ταυτόχρονα διευκολύνει το έργο των υπαλλήλων.
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν, μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr/rv), να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Με απλά βήματα επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Όπως επισημαίνει ο e-ΕΦΚΑ, ενδεικτικό της μεγάλης αποδοχής που είχε το μονιμοποιημένο μέτρο των ηλεκτρονικών ραντεβού αποτελεί το γεγονός ότι, κατά το προηγούμενο έτος (2021), 1.082.324 χρήστες έκλεισαν χρηστών που έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις υπηρεσίες του φορέα.
Τέλος, τονίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ και χωρίς το κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού κατ’ εξαίρεση μόνο:
– σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας,
- Μίμης Δομάζος: Το συγκινητικό μήνυμα της κόρης του για τα γενέθλιά του λίγες ώρες πριν την κρίσιμη κατάστασή του
- Givenchy Gate: Τι θα έλεγε η ανθρωπίστρια Όντρεϊ Χέπμπορν στην Ιβάνκα Τραμπ;
- Ζαφείρης: «Έχω μιλήσει στους συμπαίκτες μου για τον Κωνσταντέλια»
- Σχέδιο του υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση των φαρμακείων του ΕΟΠΥΥ
- Αταμάν: Δεν θα αποκτήσουμε παίκτη απλώς για να κάνουμε μεταγραφή