Το hashtag της διαφημιστικής καμπάνιας έχει γίνει ήδη viral στο Twitter με χιλιάδες χρήστες να εγκωμιάζουν και να επικρίνουν
Μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής πίεσης και έντασης με φαινόμενα έμφυλης βίας να γνωστοποιούνται με καθημερινή συχνότητα, η κορυφαία εταιρεία περιποίησης μαλλιών δημιούργησε μια καμπάνια, η οποία για πολλούς είναι αμφιλλεγόμενη.
Στο διαφημιστικό σποτ που κυκλοφόρησε εμφανίζονται άτομα, τα οποία ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και φαίνεται να αντιμετωπίζουν διαφορετικά σήμερα την σεξουαλικότητά τους με την αυτοπεποίθηση που τους δίνουν τα προϊόντα της εταιρείας.
Στο βίντεο, αίσθηση προκαλεί η σκηνή φιλιού μεταξύ δύο γυναικών, η οποία από πολλούς χρήστες έχει πάρει σχόλια πανυγηρικά ενώ από άλλους επικριτικά.
Στο θέμα τοποθετήθηκε και η πολιτευτής της ΝΔ, Αφροδίτη Λατινοπούλου, με ένα αιχμηρό σχόλιο για την διαφημιστική καμπάνια.

Πως αντιδρούν οι χρήστες του Twitter
Δείτε επίσης: Η Microsoft εξαγοράζει την Activision Blizzar – Η μεγαλύτερη εξαγορά της ιστορίας
- Η Μαδρίτη, ο νέος προορισμός για τους Αμερικανούς μετανάστες λόγω Τραμπ
- Τζάρεντ Άιζακμαν: Ο δισεκατομμυριούχος πιλότος που επιδιώκει την ηγεσία της NASA
- Η κρίση στην Ουκρανία και οι επιπτώσεις της στην Ευρώπη
- Ναυάγιο ανοιχτά του Παναμά: 21 μετανάστες στη θάλασσα, θύμα ένα 8χρονο κορίτσι
- Έλον Μασκ προς τους ομοσπονδιακούς υπαλλήλους: Δώστε αναφορά ή αλλιώς θεωρείται παραίτηση