Κίνηση σεβασμού προς τον μεγάλο μουσικοσυνθέτη από τον Δήμο Θέρμης
Σε κίνηση ένδειξης σεβασμού προχωρά ο Δήμος Θέρμης αφού αποφασίστηκε να δοθεί το όνομα του Μίκη Θεοδωράκη στην είσοδο του οικισμού από τον κόμβο της εθνικής οδού Θέρμης – Πολυγύρου ως τον κόμβο της οδού Βασιλικής Ταβάκη με Σωτηρίου Πέτρουλα.
Το Δ.Σ. του Δήμου έλαβε αυτήν την απόφαση στην τελευταία του συνεδρίαση, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο πως ο Μίκης Θεοδωράκης δεν πρόκειται να ξεχαστεί ποτέ. Εκτός από τον οικισμό όμως, το όνομά του θα έχει από εδώ και πέρα και το δημοτικό ωδείο της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Θόδωρος Παπαδόπουλος είπε πως ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης «ήταν σύμβολο ενότητας γι’ αυτή τη χώρα. Ο δήμος μας, όπως πάρα πολλοί φορείς σε αυτόν τον τόπο, πρέπει να τον τιμήσουν με τον τρόπο που αρμόζει στο μέγεθός του».
Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα στα Διοικητικά Δικαστήρια
- Συναγερμός στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό 7,2 και 7,5 Ρίχτερ – Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
- Αθηνά Μαξίμου: Η αποδοχή της μητρότητας και ο δρόμος προς την αγάπη
- Θεσσαλονίκη: 28χρονη αποπλάνησε 14χρονη – Παρουσιάστηκε ως ερμαφρόδιτο αγόρι
- Θρίλερ στο «Αττικόν»: 90χρονος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
- Άμεσες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση κατολίσθησης στο Κάστρο
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

