Θα ζήσουμε πάλι τις περσινές καταστάσεις με τις πυρκαγιές καθώς δεν είμαστε έτοιμοι για τη θερινή περίοδο, προειδοποίησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων Ελλάδας, Γαβριήλ Ιωάννιδης, μιλώντας στη Βεργίνα Τηλεόραση, την εκπομπή «Τα Λέμε» και τους δημοσιογράφους Χριστίνα Τσόρμπα και Ανδρέα Σταματόπουλο
Ο κ. Ιωαννίδης εξήγησε ότι η Δασική Προστασία, ενώ αποφασίστηκε να μεταφερθεί από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά με αποτέλεσμα να έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και να εμφανίζεται δυσλειτουργία στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Αυτά έπρεπε να έχουν τελειώσει πριν το Πάσχα και τώρα έχουν βάλει ορόσημο τον Ιούνιο. Οι πυρκαγιές αντιμετωπίζονται στο επίπεδο της πρόληψης και δεν είμαστε έτοιμοι, κατέληξε ο κ. Ιωαννίδης.
Δείτε επίσης: Την περιοδεία του Αλέξη Τσίπρα στην Ηλεία σχολιάζει η ΝΔ
- Σέρρες: Ο 17χρονος Άγγελος επιστρέφει σπίτι μετά τον φονικό ξυλοδαρμό
- Ανησυχία για το μέλλον: Η νέα γενιά στην Ελλάδα θα ζήσει χειρότερα από τους γονείς της
- Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι: Εξελίξεις
- Τέλος στην απεργία πείνας για Αριστοτέλη Χαντζή και Suzon Doppagne
- Δυναμική στήριξη της Alter Ego Media από την Edison με στόχο 7,1 ευρώ ανά μετοχή
![]()

