Θα ζήσουμε πάλι τις περσινές καταστάσεις με τις πυρκαγιές καθώς δεν είμαστε έτοιμοι για τη θερινή περίοδο, προειδοποίησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων Ελλάδας, Γαβριήλ Ιωάννιδης, μιλώντας στη Βεργίνα Τηλεόραση, την εκπομπή «Τα Λέμε» και τους δημοσιογράφους Χριστίνα Τσόρμπα και Ανδρέα Σταματόπουλο
Ο κ. Ιωαννίδης εξήγησε ότι η Δασική Προστασία, ενώ αποφασίστηκε να μεταφερθεί από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά με αποτέλεσμα να έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος και να εμφανίζεται δυσλειτουργία στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Αυτά έπρεπε να έχουν τελειώσει πριν το Πάσχα και τώρα έχουν βάλει ορόσημο τον Ιούνιο. Οι πυρκαγιές αντιμετωπίζονται στο επίπεδο της πρόληψης και δεν είμαστε έτοιμοι, κατέληξε ο κ. Ιωαννίδης.
Δείτε επίσης: Την περιοδεία του Αλέξη Τσίπρα στην Ηλεία σχολιάζει η ΝΔ
- Έλεγχοι για ακαθάριστα οικόπεδα: Αυστηρές ποινές για τους παραβάτες
- Συλλαλητήριο αγροτών με τρακτέρ στη Λάρισα: Διεκδικήσεις και αιτήματα για τη βιωσιμότητα
- Πώς ο Νταν Σόντερς ξόδεψε 1,6 εκατ. δολάρια σε 4 μήνες χωρίς χρήματα
- Σοκαριστικό βίντεο: 43χρονη βάζει φωτιά στην Κερατέα με αφορμή τα παιδιά της
- Σοκ στον Βόλο: Σκυλάκι βρέθηκε εγκλωβισμένο σε άθλιες συνθήκες μέσα σε σπίτι
![]()

