Ο ασθενής εισήχθη στο νοσοκομείο φέροντας άλλη ασθένεια ωστόσο νόσησε και από κορονοϊό
Η μετάλλαξη Όμικρον εξακολουθεί να εξαπλώνεται ραγδαία στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο ωστόσο κατά γενική ομολογία τα συμπτώματά της είναι αρκετά ήπια. Αυτές τις μέρες όμως, διασωληνώθηκε ο πρώτος ασθενής στη χώρα μας ο οποίος φέρει τη συγκεκριμένη μετάλλαξη.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο λόγος που μπήκε στο νοσοκομείο δε σχετίζεται με τον ιό αλλά με κάποιο άλλο νόσημα, ωστόσο εντός του νοσοκομείου κόλλησε τη μετάλλαξη Όμικρον. Επειδή το ανοσοποιητικό του σύστημα είχε ήδη εξασθενίσει και εν συνεχεία εμφανίστηκε και η μετάλλαξη, κρίθηκε απαραίτητο να νοσηλευτεί σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Ο ασθενής παρακολουθείται στενά από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό.
Δείτε επίσης: Έρευνα αποκαλύπτει: Που είναι πιθανότερο να κολλήσουμε κορονοϊό – Δείτε τα πιο επικίνδυνα μέρη
- Ενισχύσεις πυροσβεστικών δυνάμεων στον Ορχομενό για την καταπολέμηση της φωτιάς
- Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, προειδοποιεί ο Σακελλαρίδης αν δεν διπλασιαστούν οι θέσεις εργασίας
- Η Ρωσία κλείνει το προξενείο της Ρουμανίας στην Αγία Πετρούπολη ως απάντηση
- Καλοκαίρι και λογαριασμός ρεύματος: Πώς να περιορίσετε την αύξηση και να ελέγξετε την κατανάλωση
- Δρομολογούνται νέες σεισμικές έρευνες για υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
![]()

