Στον διαγωνισμό που διενεργεί η ΕΡΓΟΣΕ, για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και την κατασκευή του δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης, τα επενδυτικά σχήματα που εκδήλωσαν ενδιαφέρον είναι τέσσερα.
Πρόκειται για τα σχήματα ΑΚΤΩΡ -Μυτιληναίος, AVAX -Alstom, τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την Ιntrakat.
Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου ανέρχεται σε 53,5 εκατ. ευρώ (πλην ΦΠΑ), ενώ ο ανάδοχος που θα επιλεγεί θα αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή:
Α. ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ 6ου ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη Σιδηροδρομική Γραμμή που συνδέει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον Εμπορικό Σταθμό και τον Λιμένα. Το έργο αφορά σε μονή σιδηροδρομική γραμμή.
Β. ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ανάπτυξη δικτύου δυτικού προαστιακού σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη επί υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών ή/και νέων τμημάτων γραμμών.
Με την ολοκλήρωση των έργων αναμένεται να επιτευχθεί η αναβάθμιση του κύριου σιδηροδρομικού άξονα της χώρας, με κύρια χαρακτηριστικά τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και κατά συνέπεια την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου σε σχέση με τα οδικά μέσα.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: Ο πρόεδρος του Άρη στο δικαστικό Μέγαρο (pic)
- Σημαντικές πληρωμές e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 29 Νοεμβρίου
- Καταυλισμός Τέγκελ: Το πρώην αεροδρόμιο του Βερολίνου γίνεται το μεγαλύτερο κέντρο προσφύγων στην Ευρώπη
- Σημαντικές εξελίξεις στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου
- Ηθικά διλήμματα σε έναν όμορφο και τρομακτικό κόσμο
- Δύσκολη η νέα πορεία του ΠΑΣΟΚ: Μεγάλες ευθύνες μπροστά