Η Χριστίνα Μπογιατζή είναι η παιδοψυχολόγος που “είδε” από την πρώτη στιγμή την σκοτεινή αλήθεια που έκρυβαν οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας. Η ερμηνεία που είχε δώσει για τα συναισθήματα της 9χρονης είχαν προκαλέσει μεγάλη αίσθηση ενώ η ίδια εξήγησε πως “το παιδί μίλησε με κάθε δυνατό τρόπο που είχε”.
Η παιδοψυχολόγος, είχε προχωρήσει σε μία αναλυτική περιγραφή για τα συναισθήματα της Τζωρτζίνας που εκφράστηκαν μέσα από τις ζωγραφιές της. Η ερμηνεία της είχε πραγματικά προκαλέσει μεγάλη αίσθηση αλλά και την αντίδραση τότε της ίδιας της Ρούλας Πισπιρίγκου.
Λίγο μετά τη σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου με την δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας, η παιδοψυχολόγος προχώρησε σε μία σοκαριστική ανάρτηση για την μητέρα των τριών παιδιών.
“ΠΑΜΦΑΓΟ ΤΕΡΑΣ! ΑΓΕΝΕΣΙΑ ΣΠΛΑΧΝΩΝ!
Το ξέρω αυτό το βλέμμα! Ούτε η Μήδεια το φτάνει! Ποιο μυθιστόρημα να σε χωρέσει πια, ποιο θρίλερ!; Δεν είσαι μάνα, είσαι τέρας, το ξέρω αυτό το βλέμμα! Κοιτάς το θήραμα, όχι το παιδί. Ψάχνεις τροφή για το άδειο σου εγώ, σκοτώνεις για να φας. ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ Ω ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΟΣΜΗ ΕΧΕΙΣ! Το ξέρω αυτό το βλέμμα! Ξεγελάς τους πάντες, είσαι φτιαγμένη από ψέμα, χαλασμένη για πάντα. Το ξέρω αυτό το βλέμμα, το επιτηδευμένο σου “τίποτα” που πείθει τους αδαείς, τους απαίδευτους και τους λίγους. Το ξέρω αυτό το βλέμμα γιατί μέσα του κρύβεις τη φρίκη του αδιανόητου, εκεί που σέρνεσαι, εκεί κρατάς πύλες σκότους και στο τέλος υποτιμάς την αλήθεια. Χρησιμοποίησες τη ζωή άλλων για να επιβεβαιώσεις το θάνατό σου! Άψυχη, ξέρω τί είσαι, είσαι ακόμα ένα καρφί πάνω στο σταυρό, είσαι το πύον στην πληγή αλλά δεν είσαι το αίμα μέσα της.
Αίμα είναι αυτά τα τρία πλάσματα που σε εμπιστεύθηκαν, σου παρέδωσαν τη ζωή τους και συ την εκμηδένισες! Για να πάρεις τί; Προσοχή; Αξία; Συμπόνοια; Άντρα; Πώς; Σκοτώνοντας τα παιδιά σου; Αλλά να ξέρεις… ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ τα παιδιά αίμα από το αίμα ΜΟΥ, όχι το δικό σου. Γιατί στις δικές σου φλέβες δεν κυλά αίμα παρά μόνο δηλητήριο. Αλλά εγώ ξέρω τη διαφορά. Και τώρα, εκεί που βρέθηκαν αυτά τα αγγελούδια, από εκεί θα ξέρω πως ζουν για πάντα μακριά σου. Γιατί εσύ είσαι ήδη πεθαμένη. Παμφάγο τερατούργημα, χαμόγελο του θανάτου. Το ξέρω αυτό το βλέμμα. Μην αυταπατάσαι! Ούτε άρρωστη είσαι! Είσαι δράκος ταριχευμένος που περιφέρεται σαν φάντασμα στις παιδικές χαρές αρπάζοντας λεία. Σύνδρομο η όχι, δεν με απασχολεί! Τέρμα τα συγχωροχάρτια της ψυχιατρικής! Η ανθρωποφαγία δεν είναι νόσημα, δεν συγχωρείται, δεν παραβλέπεται, δεν εξηγείται! Μερικά πράγματα δεν ανήκουν σε νοσηρή ανθρώπινη φύση επειδή απλώς δεν ανήκουν στην ανθρώπινη φύση! Παμφάγο τέρας, σού έρχομαι μαζί με όλη την κοινωνία. Που θα ζήσεις πια, πού θα σταθείς;”
Τη ζωγραφιά είχε αναλύσει μέσα από ανάρτησή της στο Facebook η Χριστίνα Μπογιατζή. Τα συμπεράσματά της είχαν προκαλέσει σοκ. Έγραψε συγκεκριμένα:
- Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακριά.
- Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική μου αρέσει η κίνηση.
- Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.
- Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.
- Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακριά.
- “ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια από εκείνους που αισθάνομαι ότι ανήκω μαζί τους, πχ. όποιον ενδιαφέρεται.
- Φωτεινότητα στην καρδιά: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
- Σχήμα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.
- Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτό που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ίδιο.
- Κεντρική φιγούρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο δίπλα στην αδερφή μου είναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολύ συγκεχυμένο, τερατώδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδερφής μου όμως εκείνη βγαίνει από το σχήμα σιγά σιγά και σώζεται από αυτό το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.
- Πράσινος άγγελος: Η αδερφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακρυά χέρια. Διαφοροποιείται.
- Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδερφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακριά.
- Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.
- Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακρια του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακριά.
- Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.
Δείτε επίσης: Ρούλα Πισπιρίγκου: Πρόσωπο με πρόσωπο με την Ανακρίτρια για ανθρωποκτονία σε βάρος της κόρης της Τζωρτζίνας
- Η παρουσία του Ιδρύματος Ωνάση στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
- Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου: Οι παραδοσιακοί χοροί ως θεραπευτική άσκηση
- Ο Φρανκ Άουερμπαχ: Ο κορυφαίος παραστατικός ζωγράφος που διέφυγε από τους Ναζί και άφησε ανεξίτηλο σημάδι
- Συλλυπητήρια δήλωση Δημήτρη Αβραμόπουλου για την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη
- Η γη της ελιάς: Η σοκαριστική απαγωγή που αναστατώνει τη Μάνη