Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή δίνει μία 32χρονη λεχώνα που νοσηλεύεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας”, στην Πάτρα.
Η γυναίκα είναι ανεμβολίαστη και οι γιατροί αναμένουν με αγωνία να διαπιστώσουν εάν ο οργανισμός της θα ανταποκριθεί στη φαρμακευτική αγωγή που της χορηγούν.
Το βρέφος της εξακολουθεί να νοσηλεύεται στη Μονάδα Νεογνών και είναι καλά στην υγεία του.
Σημειώνεται πως, σύμφωνα με το ΟΡΕΝ, στην Παιδιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας νοσηλεύονται πέντε παιδάκια, το μικρότερο εκ των οποίων είναι μόλις 10 ημερών.
Δείτε επίσης: Πάτρα: Σε καλή κατάσταση το βρέφος που νόσησε από κορονοϊό
- Καταρρίφθηκαν 28 ουκρανικά drones που στόχευαν τη Μόσχα
- Ανησυχητική αύξηση κρουσμάτων Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό: 1.155 περιπτώσεις και 304 θάνατοι
- Η Ουάσινγκτον απορρίπτει τη συμφωνία με το Ιράν «με οποιοδήποτε κόστος»
- Πώς να ξεπεράσετε το fitness plateau και να επαναφέρετε την πρόοδό σας
- Ανεβαίνει η θερμοκρασία την Παρασκευή: Πού αναμένονται βροχές
![]()

