Προβολή του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό με τριετές στρατηγικό σχέδιο

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ) συνεργάζεται με την εταιρία ICAP και την DK Marketing για τριετές στρατηγικό σχέδιο για την προβολή του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό

Σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Σ.Ε.Μ.Μ.Θ ανέφερε: «το στρατηγικό αυτό σχέδιο αποτελεί ολοκληρωμένη προσέγγιση της ανάδειξης του brand “Ελληνικό Μάρμαρο” σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς».

propoli

Για το σχέδιο αυτό έγιναν συζητήσεις του Σ.Ε.Μ.Μ.Θ με φορείς όπως το Υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece, στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου με την υποστήριξη κρατικών φορέων.

«Με στόχο την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον παγκόσμιο χάρτη και τη διείσδυση του κλάδου του μαρμάρου σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, το τελικό στρατηγικό σχέδιο δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου θα αποτελέσει τη βάση για την υποβολή προτάσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων και να αποτελέσει η υλοποίησή τους μέρος μίας εθνικής στρατηγικής» τονίζει η ανακοίνωση.

Δείτε επίσης: Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση στο Αγ. Βενιζέλου για αρχαία και… μετρό (pic)

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading