Πρόστιμο της τάξης των 70.000 ευρώ, επιβλήθηκε σε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shop) που διέθετε προς πώληση ευρεία γκάμα προϊόντων από τη γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.
Όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, η επιχείρηση αποδεχόταν τις παραγγελίες των καταναλωτών και εισέπραττε το τίμημα της πώλησης των προϊόντων χωρίς ουδέποτε να τα παραδίδει στους καταναλωτές.
Η επιχείρηση δραστηριοποιήθηκε κυρίως εντός του Οκτωβρίου 2021, με παρουσία σε ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Στο τέλος του ίδιου μήνα, η επιχείρηση έκλεισε τα γραφεία της στο Κερατσίνι Αττικής, την ιστοσελίδα της και το τηλεφωνικό της κέντρο ενώ παράλληλα διακόπηκε η παρουσία της στην ψηφιακή πλατφόρμα μετά από τις πρώτες καταγγελίες καταναλωτών περί μη παράδοσης των προϊόντων. Οι καταναλωτές ουδέποτε παρέλαβαν τα προϊόντα που αγόρασαν με χρήση κάρτας ή τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταγγέλλουν φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών και παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας στη γραμμή 1520 (Γραμμή του Καταναλωτή) της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Δείτε επίσης: Γουργουλιάνης: Σπέρνουν πανικό οι ανακοινώσεις ημερήσιων κρουσμάτων COVID (vid)
- Εξελίξεις στην υπόθεση απόπειρας ανθρωποκτονίας στο Μεταξουργείο τον Σεπτέμβριο του 2024
- ΔΕΗ myHome EnterTwo: Το καινοτόμο διζωνικό τιμολόγιο ρεύματος 24μηνης διάρκειας
- Επιτυχής συνεργασία Accor, Invel και PRODEA για το ξενοδοχείο Bellevue Cortina d’Ampezzo
- Ο πρώτος σύγχρονος φόνος – Η ιστορία του Dr Crippen και της μυστηριώδους εξαφάνισης της συζύγου του
- Σ. Φάμελλος: Ασφαλής χώρα χωρίς ισχυρή κοινωνία και δημοκρατία δεν είναι εφικτή