Λήξη συναγερμού στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Όπως διαβάσατε νωρίτερα εδώ, υπήρξε τηλεφώνημα για ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή της πλατείας Αριστοτέλους.
Η Αστυνομία έφτασε στο σημείο όσο πιο γρήγορα γινόταν έτσι ώστε να ελεγχθεί ο χώρος, ενώ εκκενώθηκαν και τα μαγαζιά της περιοχής. Μετά τον απαραίτητο έλεγχο, διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε κάποια βόμβα και ότι επρόκειτο για φάρσα.
Αυτήν τη στιγμή μάλιστα, διεξάγεται κανονικά η κυκλοφορία στην οδό Μητροπόλεως.


Δείτε επίσης: Δ. Κούβελας: Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον της Θεσσαλονίκης
- Εντυπωσιακή νίκη του Χρήστου στα 50μ. ύπτιο, όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα η Ντουντουνάκη
- Τραγωδία στη Γαλλία: Μωρό 18 μηνών χάνει τη ζωή του σε αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια καύσωνα
- Σημαντική συμφωνία Ισραήλ και Λιβάνου στην Ουάσινγκτον
- Εθνική αργία στον Ισημερινό μετά τη θριαμβευτική νίκη επί της Γερμανίας στο Μουντιάλ 2026
- Αγκαλιάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι μεγαλύτεροι εργαζόμενοι στην Ελλάδα προσαρμόζονται στην αλλαγή
![]()

