Δεν υπάρχουν κρεβάτια σύμφωνα με τον κ. Χρήστο Κούτρα
Σε πολύ άσχημη κατάσταση βρίσκεται ο νομός Ημαθίας όσον αφορά τον κορονοϊό, με την κατάσταση στα νοσοκομεία της Βέροιας να είναι ανησυχητική. Ο Διευθυντής Συντονιστής της Παθολογικής Κλινικής Χρήστος Κούτρας είπε στην ΕΡΤ3 πως δεν υπάρχει άδειο κρεβάτι σε ΜΕΘ!
Σύμφωνα με τον κ. Κούτρα, όσοι νοσηλεύονται δεν έχουν πραγματοποιήσει τον εμβολιασμό τους, διότι όπως λένε οι ίδιοι «δεν πρόλαβαν». «Αναγκαζόμαστε να κρατάμε ασθενείς εκτός ΜΕΘ γιατί δεν υπάρχουν κρεβάτια ούτε στη Θεσσαλονίκη» ανέφερε.
Ο ίδιος συνέστησε οι ασθενείς να έρχονται στο νοσοκομείο νωρίτερα και, μάλιστα, μόλις εμφανίσουν υποξία.
Δείτε επίσης: Δ. Γάκης σε Ντόρα Μπακογιάννη: Είμαι ένας από τους 500 με πολλαπλό μυέλωμα – Θα βγούμε νικητές
- Νέα ρύθμιση δανείων: Κυρ. Πιερρακάκης αποκαλύπτει τις αλλαγές που φέρνει ο νόμος Κατσέλη
- Αποκάλυψη για τις μυστήριες κόκκινες κουκκίδες του Σύμπαντος
- Μαγευτική χρονιά για τον Καββαδά με τη Μύκονο: Ανυπομονεί για το μέλλον
- Υπερκομματικός Πρόεδρος της Δημοκρατίας: Η πρόταση Δουδωνή για ενότητα στον ελληνικό λαό
- Η ανάπτυξη της χώρας εξαρτάται από την παραγωγικότητα και το δημογραφικό, δηλώνει ο Κυριάκος Πιερρακάκης
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

