Ενας επαναστατημένος κόσμος στη σκηνή: Κυανιούχο Κάλιο – Η γυναίκα δεν είναι μια μηχανή τεκνοποίησης

Ενας επαναστατημένος κόσμος στη σκηνή: Κυανιούχο Κάλιο – Η γυναίκα δεν είναι μια μηχανή τεκνοποίησης

Εξερεύνηση του θεατρικού έργου «Κυανιούχο Κάλιο», που αγγίζει ζητήματα γυναικείας αυτοδιάθεσης και δικαιωμάτων. Η παράσταση «Κυανιούχο Κάλιο» αναδεικνύει τη διαχρονική μάχη για τα δικαιώματα των γυναικών, επικεντρώνοντας τη σκηνική του αφήγηση στην επικαιρότητα του δικαιώματος στην άμβλωση. Η 20χρονη Χέτε βρίσκεται σε δεινή θέση. Στη σκηνή δύο άντρες περιστρέφονται γύρω από τον νοητό άξονά τους, ενώ μια γυναίκα κείται σε ένα ψυχρό τραπέζι. Με το Κυανιούχο Κάλιο μπήκα σε μια ευαίσθητη περιοχή όπως είναι το δικαίωμα στην άμβλωση, συνεχίζοντας την ενασχόλησή μου με τα ζητήματα της έμφυλης βίας και της γυναικείας αυτοδιάθεσης.

Το έργο του Friedrich Wolf αναδεικνύει τα ηχηρά ζητήματα της κοινωνικής υποκρισίας και της εκμετάλλευσης των γυναικών στη σκοτεινή πλευρά της Ιστορίας. Η Μάρθα Μπουζιούρη, σκηνοθέτης της παράστασης, έχει ξεκινήσει ένα δημιουργικό ταξίδι, φέρνοντας στο προσκήνιο την προσωπική εμπειρία του Wolf και την επαναστατική του προσέγγιση σε θεμελιώδη θέματα της εποχής του, που παραμένουν επίκαιρα.

Δίνοντας φωνή σε μια παράσταση που ενσωματώνει την πολιτική και κοινωνική κριτική, η Μπουζιούρη παραδέχεται: «Η ανάγκη να μιλήσουμε σήμερα για την ανατριχιαστική κυκλικότητα της Ιστορίας στάθηκε μεγαλύτερη.»

Η παράσταση θα προβάλλεται στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – Σκηνή Ωμέγα από 7 Νοεμβρίου έως 1 Δεκεμβρίου 2024. Η προβολή θα γίνεται κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20.30 και Κυριακή στις 19.00.

Loading