Ένας στους πέντε Αμερικανούς υποστηρίζει μποϊκοτάζ κατά επιχειρήσεων που συνεργάζονται με τον Τραμπ

Ένας στους πέντε Αμερικανούς υποστηρίζει μποϊκοτάζ κατά επιχειρήσεων που συνεργάζονται με τον Τραμπ

Η πλειονότητα των Αμερικανών εκφράζει την αντίθεσή της με την οικονομική επιρροή των εταιρειών μέσω μποϊκοτάζ. Ένας στους πέντε Αμερικανούς σκοπεύει να απομακρυνθεί μόνιμα από τις εταιρείες που προσαρμόζουν τις πολιτικές τους σύμφωνα με την ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ, όπως καταδεικνύει νέα δημοσκόπηση που διεξήχθη για τον Guardian. Καθώς γνωστά εμπορικά σήματα, όπως η Amazon, η Target και η Tesla, αντιμετωπίζουν μποϊκοτάζ, η έρευνα της Harris Poll δείχνει ότι αυτή η αντίδραση ενδέχεται να έχει διαρκείς συνέπειες.

Οι καταναλωτές και οι εταιρείες βρίσκονται σε μια επικίνδυνη ισορροπία: οι επιχειρήσεις ποντάρουν στην ευκολία, πιστεύοντας ότι θα υπερισχύσει της ιδεολογίας, ενώ οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τη δύναμη των αγορών τους ως εργαλείο αντίστασης, όπως αναφέρει η Λίμπι Ρόντνεϊ, επικεφαλής στρατηγικής της Harris Poll. Τα δεδομένα δείχνουν ότι μπορεί να είναι λάθος υπολογισμός, καθώς το 20% των Αμερικανών αλλάζει μόνιμα τις καταναλωτικές του συνήθειες.

Η στάση διαφέρει σημαντικά ανάμεσα σε γενιές και φυλές. Για παράδειγμα, το 53% των Gen Zers και το 46% των Millennials συμμετέχουν στα μποϊκοτάζ, ενώ μόλις το 22% των Boomers το κάνει. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς μαύρους (53%) και ισπανόφωνους (51%) Αμερικανούς συμμετέχουν σε αυτά, συγκριτικά με το 29% των λευκών Αμερικανών.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι οι κύριοι λόγοι που κινητοποιούν τους καταναλωτές για να μποϊκοτάρουν είναι η επιθυμία τους να αποδείξουν ότι έχουν οικονομική δύναμη (53%) και η δυσαρέσκειά τους για τις κυβερνητικές πολιτικές (49%).

Οι αντιδράσεις από τις κοινωνικές ομάδες έχουν αναδείξει σημαντικές ηθικές ανησυχίες, καθώς πολλές εταιρείες αποσύρουν τις πρωτοβουλίες τους για τη διαφορετικότητα και την ένταξη, όπως φαίνεται από τις πρόσφατες αποφάσεις των Target και Walmart.

Επιπτώσεις της Πολιτικής Στρατηγικής στις Εταιρείες

Η πολιτική ατζέντα επηρεάζει πλέον τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την οικονομία στο σύνολό της. Όπως φαίνεται, οι εταιρείες αναγκάζονται να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους ώστε να ανταποκριθούν στα αιτήματα των καταναλωτών και να αποτρέψουν την απώλεια πελατείας.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play