Ανακαλύψτε ποια προϊόντα ξεχώρισαν στη Black Friday 2023 με βάση έρευνα του Public και τις αγαπημένες προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών. Καθώς πλησιάζουμε στη φετινή Black Friday, το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός της χρονιάς, τα Public ετοίμασαν και φέτος έρευνα με τις αγορές-πρωταγωνιστές της περσινής Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) και μας παρουσιάζουν τις κατηγορίες και τα προϊόντα που προτίμησαν περισσότερο οι Έλληνες αγοραστές. Δεν προκαλεί έκπληξη ότι για ακόμη μια χρονιά οι Έλληνες κυνήγησαν τις προσφορές στα είδη τεχνολογίας! Πρώτες στις προτιμήσεις τους έρχονται οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories.
Και το 2023, γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday: Σταθερά και πέρσι, οι γυναίκες αποτέλεσαν το 52% του πληθυσμού που ψώνισε, ενώ το 48% ήταν άνδρες, διατηρώντας τα ποσοστά στο ίδιο επίπεδο με το 2022. Μεταξύ 45-54 οι περσινοί πρωταθλητές Black Friday Shoppers: Η πλειοψηφία των αγοραστών στην περσινή Black Friday ήταν ηλικίας 45-54 (40,1%), ενώ στις νεότερες ηλικίες, όπως 18-24, το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, μόλις στο 6,1%.
Η Αθήνα πρώτη στις αγορές Black Friday: Και κατά την περσινή Black Friday, οι περισσότερες αγορές πραγματοποιήθηκαν από την Αθήνα, με ποσοστό 63%, ελαφρώς χαμηλότερο σε σχέση με πέρσι που ήταν στο 75%. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη (με 21%), η Πάτρα (με 4%) και τέλος η Κέρκυρα (με 3%). Οι κινητές συσκευές ήταν και πέρσι το κύριο μέσο για αγορές στη Black Friday: Εντυπωσιακό είναι πως το 80% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας mobile συσκευής, σε αντίθεση με μόλις 33% το 2022.
Με τη φετινή Black Friday να πλησιάζει, τα Public ετοιμάζονται να υποδεχθούν τους καταναλωτές, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία προϊόντων και ακόμη πιο μοναδικές προσφορές που θα ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη.